شناسایی عامل شهادت ۲ نفر از کارکنان انتظامی دره شهر

0

سرهنگ “دلاور القاصی مهر” اظهار کرد: شامگاه روز شنبه مورخ ۹ اسفند ماه، فردی شرور اقدام به تیراندازی به سمت ماموران انتظامی پل گاومیشان شهرستان دره شهر  کرد که در پی آن ۲ نفر از حافظان امنیت مردم و کارکنان این ایستگاه به شهادت رسیدند.

وی افزود: عامل به شهادت ستوانیکم “روح اله باسره” و سرباز وظیفه “محمد مهدی دیرکوند” شناسایی و کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش مضاعف و بکارگیری حداکثری امکانات در پی دستگیری وی هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: با اشاره به دستور مقام قضائی در خصوص انتشار تصاویر این فرد شرور در کانال های خبری و فضای مجازی،می طلبد مردم در صورت مشاهده این فرد شرور در هر جای کشور قبل از هر اقدامی بلافاصله موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

القاصی مهر با بیان این که امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: با هر فردی که بخواهد امنیتی که حاصل دسترنج و از خود گذشتگی و  تلاش های شبانه روزی ماموران جان برکف نیروی انتظامی است را خدشه دار کند، برابر قانون با او برخورد خواهد شد.حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

وی خطاب به افرادی که با حمل سلاح سرد و گرم اقدام به قدرت نمایی، اوباش گری و برهم زدن امنیت مردم کنند، خاطر نشان کرد: بدون شک پایان قدرت نمایی افراد هنجارشکن و شرور ، برخورد سخت قانونی است.

 این تصویر با دستور دادستان دره شهر (بدون پوشش) و برای شناسائی منتشر شده است.ایسنا

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ