این سارقان را شناسایی کنید

0

 سرهنگ “محمد نادربیگی” در خصوص این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در مناطق غربی و مرفه نشین شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه متوجه شدند که سارقان در یک گروه ۳ نفره ابتدا ساختمان های تک واحدی خالی را شناسایی کرده و به وسیله یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ به آن جا مراجعه کرده و با روش توپی زنی وارد ساختمان شده و اقدام به سرقت لوازم با ارزش از جمله وجه نقد، ارز، طلاجات، عتیقه جات و لوازم منزل می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی پلاک خودرو پژو ۲۰۷ شده و با بررسی موضوع متوجه شدند که خودرو متعلق به خانواده یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار سطح استان است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه این سارق و تحت نظر قرار دادن تحرکات او متوجه شدند که نامبرده به تازگی با قید وثیقه از زندان آزاد شده و برای جلب رضایت شاکیان قبلی خود اقدام به تشکیل باند سرقت کرده و وجوه حاصله از فروش اموال مسروقه را به شاکیان می دهد.

سرهنگ “نادربیگی” با اشاره به شناسایی ۲ همدست دیگر متهم، عنوان کرد: کارآگاهان پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ سارق را دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه اعضای این باند حرفه ای سابقه سرقت در چندین استان را دارند، یادآور شد: در تحقیقات تکمیلی متهمان پس از مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۲۰ فقره سرقت منزل در مناطق شمالی شهر کرج اقرار کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به کشف تعدادی لوازم سرقتی از مخفیگاه متهمان، گفت: کارشناسان ارزش اموالی که توسط اعضای این باند به سرقت رفته را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی ۱۶ نفر از مال باختگان این پرونده، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سارقان دستگیر شده در حال حرکت بوده و در استان های مختلف دارای سابقه سرقت هستند،  بازپرس شعبه ۱۷ دادسرای کرج دستور انتشار تصاویر بدون پوشش سارقان در رسانه های عمومی را صادر کرده تا چنانچه شهروندان به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند، به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج- میدان طالقانی – ابتدای بلوار تعاون، مراجعه کنند.#پلیس

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ