واکنش سایه همسر ساسی به کلیپ شوهرش با الکسیس!

0

فیلم جدید از برسام ، تنها پسر ساسی مانکن چهارشنبه صبح در لندن منتشر شد. خانم سایه، مادر برسام گفته « اجازه نمیدهد که برسام ترانه های پدرش را گوش بدهد!»

خواهرزن ساسی مانکن  نوشت: «فیلم ابد و یک روز نماد درد و بدبختی مردم و جامعه اس. از آدمی که بچه ی خودشو ول کرده و گردن نمیگیره، بیش از این انتظار نمیره که همچین آهنگ هایی بسازه.»

خاله ی برسام گفت: «چقدر از اینکه برسام تو فیلم بجا اینکه از موزیک های مزخرف باباش بخونه، از اندی می خونه و میگه اندی رو دوست داره، خوشحال شدم.»

همسر ساسی مانکن مریم عباسی کیست ماجرای آهنگ ساسی مانکن ساسی مانکن سمیه ساسی مانکن جدید ساسی تهران توکیو خانواده ساسی مانکن برسام پسر ساسی مانکن بچه ساسی مانکن الکسیس در موزیک ساسی کیست الکسیس تگزاس کیست

سایه همسر ساسی مانکن کیست؟

ساسان یافته، برای اقامت در آمریکا با خانمی به اسم سایه ازدواج می‌کند. سایه باردار می‌شود و این در حالی است که هنوز مشکل اقامت ساسان یافته حل نشده است.

پس از این که اقامت آمریکا برای آقای خواننده فراهم می‌شود، او همسر و فرزندش را که مایل به نگهداری آن نبوده رها می‌کند.

ظاهرا ساسان یافته می‌خواسته بچه سقط شود. این اتفاق نیفتاده و حالا فرزند خواننده لس آنجلسی با نام «برسام» یکی از سوژه‌ها در فضای مجازی شده است.

گفته می‌شود سایه همسر سابق ساسی مانکن خود را به یکی از کنسرت‌های او رسانده و تلاش کرده برسام را به پدرش نشان دهد که با این موضوع مخالفت شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ