بازگشت لمار به تمرینات اتلتیکو؛ هرموسو در پست دفاع چپ قرار می گیرد

0

اتلتیکو تمریناتش را در فاصله سه روز تا تقابل با رئال مادرید پیگیری کرد که لمار در کنار هم تیمی هایش تمرین کرد و به بازی مقابل رئال می رسد هر چند که مشخص نیست که آیا سیمئونه از او در دقایقی از بازی استفاده می کند یا نه. به هر صورت سیمئونه به جز خیمنز مصدوم به نظر می رسد که همه نفراتش برای بازی شنبه را از دست بدهد چرا که تریپیر محرومیتش به اتمام رسیده و کاراسکو کاملا ریکاوری کرده است.

سیمئونه برای بازی یکشنبه تمرکز ویژه ای روی کنترل خط هافبک رئا مادرید دارد. مودریچ، کروس و کاسمیرو کاملا سرحال هستند. رئال در بازی رفت به لطف قدرت  خط هافبکش توانست اتلتیکو را شکست بدهد که کاسمیرو روی ضربه ایستگاهی گل اول را زد.سیمئونه در مقابل رئال ار خط دفاع چهار نفره استفاده خواهد کرد که هرموسو به پست دفاع چپ می رود. در خط هافبک کوکه و سائول در کنار هم قرار می گیرند و وظیفه خنثی کردن خط هافبک رئال را دارند که البته مارکوس یورنته نیز به آنها کمک خواهد کرد. کوندوگبیا، توریرا و هررا هم از روی نیمکت منتظر فرصتشان می مانند.

اتلتیکو به خاطر کرونا بیش از یک سال است که مقابل هوادارانش قرار نگرفته و همچنان با وجود ساخت و سازی که برای استادیوم شیک خود یعنی واندا متروپولیتانو انجام داده، تماشاگری در مقابل رئال مادرید نخواهد داشت.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ