رئال مادرید دومین تیم لالیگا از نظر دقایق مفید در بازیهایش

0

در این فصل با احتساب وقت اضافه، بازیهای لالیگا به طور متوسط ۹۵.۷۹ دقیقه طول کشیده اند که البته به طور متوسط فقط ۵۲.۵۲ دقیقه در هر بازی توپ در جریان بوده یعنی فقط ۵۴.۸۳ درصد دقایق بازیها مفید بوده است.

در این فصل بیشترین دقایق مفید بازیها متعلق  به بارسلونا بوده اند. میانگین دقایق بازیهای تیم کاتالان ۹۵.۴۸ دقیقه بوده اند. در بازیهای بارسا ۶۱.۷۵ دقیقه از دقایق بازی مفید هستند که ۳۸.۲۴ دقیقه متعلق به بارسلونا هستند. رئال مادرید دوم است که بازیهای این تیم ۹۴.۵۶ دقیقه طول می کشند. از این دقایق ۶۰.۷۰ دقیقه مفید هستند و ۳۴.۴۲ دقیقه متعلق به رئال هستند. سومین تیم ویارئال است که در بازیهایشان ۵۹.۸۶ دقیقه توپ در جریان است که ۳۱.۶۸ دقیقه در اختیا تیم امری است. عجیب است که ۱۷ تیم دیگر در لالیگا کمتر از ۳۰ دقیقه توپ را در اختیار دارند که یعنی فقط در یک سوم دقایق بازیها صاحب توپ هستند و بازی برایشان در جریان است. اتلتیکو در رده چهارم است که فقط ۲۸.۷۷ دقیقه از بازیهایشان توپ در جریان است. ضعیف ترین آمار هم متعلق به گرانادا است که به طور متوسط فقط ۱۹.۲۱ دقیقه در هر بازی توپ را به حرکت در می آورند.

رکورد لالیگای امسال متعلق به رئال مادرید در خانه ویارئال بوده که ۶۶ دقیقه توپ در جریان بوده است. در بازی بارسلونا و الچه نیز آمار مشابهی ثبت شده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ