یوویچ:«بازگشت به آینتراخت فرانکفورت تصمیم درستی برای من بود»

0

لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال مادرید که قرضی به آینتراخت رفته در مصاحبه با بیلد در مورد دوره دوم حضورش در تیم آلمانی صحبت کرد.

شرایط آلمانی” در دو سال اخیر زیاد بازی نکردم و به همین خاطر باید سخت تمرین کنم تا به طور کامل روی فرم بیایم. همیشه سعی می کنم که به بهترین شکل تمرین کنم و با تمام قوای بدنی در تمرینات حضور پیدا کنم. هنوز در سطح دلخواه نیستم و نیروی حضور در ۹۰ دقیقه را ندارم. اما سعی می کنم که هر چه زودتر شرایط را تغییر بدهم. هر روز حس بهتری دارم و فکر می کنم که در مسیر درستی قرار دارم.”

بازگشت به آینتراخت” فکر می کنم که بازگشت به آینتراخت یک پیشرفت و یک تصمیم کاملا درست برای من بود چرا که چیزهای زیادی در این جا برایم فراهم است اما اول از هر چیزی موفقیت تیم مهم است. اگر تیم موفق شود هم برای من خوب است. هر پیروزی گامی جلو برای من است. می خواهم که نقش خود را پیدا کنم و به تیم کمک کنم.”

آینده” در پایان فصل به آن فکر می کنم. در حال حاضر فقط به آینتراخت فکر می کنم و تلاش می کنم که به بهترین شکل در بازیهای بعدی حضور پیدا کنم. هر چیزی امکان پذیر است چرا که در فوتبال حرفه ای هرگز نمی دانی که چه پیش می آید.”

قرار گرفتن در ترکیب” وقتی به این جا آمدم از ابتدا می دانستم که می خواهم به جلو حرکت کنم. به طور مداوم با مربی در تماس هستم. تیم سیستم بازی موفقی داشت و به همین خاطر طبیعی بود که تغییر زیادی ایجاد نشود اما حس می کنم که می توانم جایگاه خود را در تیم پیدا کنم.”

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ