وینیسیوس – ژائو فلیکس؛ جدال مردان آینده و مورد انتقاد

0

بخش قابل توجهی از نگاه ها در دربی امشب می تواند روی ژائو فلیکس و وینیسیوس باشد. دو بازیکن جوان، با استعداد، گلزن (هر دو هفته گذشته برای نجات تیمشان گل زدند) که رهبران تیم هایشان در آینده خواهند بود. این دو در دربی رفت هم مقابل هم قرار گرفتند. امروز هیچ کدام نمی دانند که فیکس می شوند یا نه اما قطعا چه به عنوان تعویضی و چه به عنوان یار فیکس در زمین حضور خواهند داشت.

ژائو فلیکس که جایزه پسر طلایی ۲۰۱۹ را برد، آن طور که باید و شاید با سیمئونه کنار نیامده است و حتی وقتی که بعد از گلزنی در بازی اخیرش زیر لب فحش داد، برخی گفتند که مقصودش به مربی آرژانتینی بوده است. بازیکن پرتغالی شروع خوبی در فصل دومش در اتلتیکو داشت اما به تدریج متوقف شد. ژائو در این فصل هفت گل در لالیگا و سه گل در چمپیونزلیگ زده و پنج پاس گل در لالیگا داده است. او در فصل اولش ۹ گل و سه پاس گل ثبت کرده بود. به هر صورت ژائو که تا کنون در دربی های رسمی ندرخشیده انگیزه بالایی برای بازی امشب دارد.

از سویی وینیسیوس در دو تا از سه دربی اخیرش در زمین اتلتیکو نقش مهمی داشته است. او در سال ۲۰۱۹ پنالتی گرفت تا به گلزنی رئال کمک کند و آریباس و گودین را به شدت آزار دادو در دربی قبلی در واندا نیز صحنه ای را شروع کرد که به پاس گل مندی به بنزما منجر شد. وینی در این فصل پنج گل و سه پاس گل داشته است که البته گلهایش در مقابل وایادولید، لوانته و سویا به شدت سرنوشت ساز و سه امتیازی بودند.او در مقابل سوسیه داد نیز با گلزنی جلوی شکست تیم را گرفت.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ