تولد پسر “احسان خواجه امیری” در روز پدر! + عکس

0

احسان خواجه امیری در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۹۳ صاحب پسر شد. نام این پسر را ارشان گذاشته اند.

احسان خواجه‌امیری متولد ۷ آبان ۱۳۶۳، از خوانندگان پاپ ایرانی است. وی فرزند ایرج خواننده قدیمی موسیقی سنتی ایران و فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب است.

فرزند احسان خواجه‌امیری پسر احسان خواجه‌امیری بیوگرافی احسان خواجه‌امیری ارشان خواجه امیری

خواجه‌امیری در بیمارستان هشترودیان متولد شد. به دلیل متولد شدن در خانوادهٔ هنرمند از سن ۵ سالگی موسیقی را شروع کرد. او در همان سن با انگشتان کوچکش خیلی خوب نت‌ها را می‌گرفت و سیم‌ها را این ور و آن ور می‌کرد «او داشت ساز می‌زد» از هفت-هشت سالگی کم‌کم به کلاس‌های سنتور و ویلن رفت و پیانو را از خواهرش الیکا یاد گرفت.

در سن یازده سالگی به طور جدی با آکوستیک کردن اتاقش تصمیم به ساخت موسیقی گرفت.

فرزند احسان خواجه‌امیری پسر احسان خواجه‌امیری بیوگرافی احسان خواجه‌امیری ارشان خواجه امیریارشان پسر احسان خواجه امیری

در دوازده سالگی برای برنامه کودک آهنگسازی کرد. کار حرفه ایی خود را با آهنگسازی برای مجموعه مستند که موسیقی بی کلام بود آغاز کرد و مطرح ترین کارش در آن دوران آهنگسازی آلبومی به نام «خاطرات زندگی» برای پدرش بود. سازهای مختلف را امتحان می‌کرد و آموزش یک ساز را به اتمام نمی‌رساند. فقط می‌خواست آهنگساز شود و ورود خود را به عرصه خوانندگی یک شوخی می‌دانست. در سن ۱۷ساگی آلبوم «من و بابا» را روانه بازار کرد که کار مشترک او و پدرش استاد ایرج بود ٬که خود او موفقیت این آلبوم را تا حد زیادی مدیون حضور پدر می‌دانست. همه ردیف‌های آواز ایرانی را حفظ است و سازهای سنتی مثل تار سه تار تنبک و سنتور را هم می‌نوازد. تمام سعی اش این است که کار خودش را بکند نه اینکه دنباله رو پدر باشد ٬چون معتقد است بهتر از پدرش شدن اصلاً شدنی نیست! در ۱۹ سالگی به پیشنهاد قاسم جعفری برای ساخت موسیقی سریال غریبانه انتخاب شد، و ترانه «هر چی آرزوی خوبه …» بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

سال ۸۴ آلبوم «برای اولین بار» را روانه بازار کرد، که تا حدودی مورد استقبال قرار گرفت، فروش این آلبوم تا پیش از آلبوم بعدی اش بیش از ۳۰۰۰۰۰ نسخه بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ