خشم عمومی رئالی ها از هرناندز هرناندز؛ داوری که در بچگی بارسایی بود

0

رختکن رئال مادرید بازی مقابل اتلتیکو در واندا را با خشم به پایان رساند” چطور ممکن است که هند را در مانیتور ببینی و اصرار کنی که پنالتی نیست؟”  برخی دیگر هم می گفتند که برایشان این داوری ها علیه رئال عادی شده است. خشم رئالی ها از هرناندز هرناندز به حدی بود که امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط عمومی رئال گفت که هر بار که هرناندز هرناندز برای رئال سوت می زند، مشکلی پیش می آید.

فلورنتینو پرز و سایر مدیران رئال مادرید درک نمی کردند که چطور هرناندز هرناندز پنالتی به این واضحی را در مانیتور نمدید آن هم در حالی که در این فصل بسیاری از صحنه های مشابه پنالتی گرفته شده بود.به طور مثال همین پنجشنبه گذشته در حالی که گایا چندان هم حواسش به توپ نبود، توپ به دستش خورد و پنالتی گرفته شد.

کریم بنزما گفت که معمولا در ۹۰ درصد مواقع وقتی داور هند را در مانیتور می بیند، پنالتی می گیرد. البته این تنها اشتباه فاحش هرناندز هرناندز علیه رئال نیست. هواداران رئال یادشان نرفته که در یکی از ال کلاسیکوهایش در نیوکمپ پنالتی واضح آلبا روی مارسلو گرفته نشد یا گل سالم بیل به علت خطا روی جوردی آلبا مردود شد. او در ال کلاسیکویی دیگر با وجود خطای واضح سوارز روی واران، گل مسی را سالم اعلام کرد یا این که در ال کلاسیکوی برنابئوی پنالتی واضح اومتیتی روی رونالدو را نگرفت. او سال گذشته در زمین لوانته دو پنالتی واضح علیه رئال را نگرفت تا راموس با خشم در پایان بازی بگوید” انگار این داور باید با من مشکل شخصی دارد. ”

به همین خاطر بود که انتخاب هرناندز هرناندز برای قضاوت دربی یک روز پس از اعتراض میگل آنخل خیل سهامدار اتلتیکو به ولاسکو کاربایو رئیس کمیته داوران لالیگا جنجال بزرگی ایجاد کرد و زمان نشان داد که حق با رئالی ها بوده که به او اعتماد نداشتند. اگر پنالتی واضح علیه اتلتیکو در نیمه اول گرفته می شد، رئال می توانست دربی را ببرد و به دو امتیازی صدر جدول برسد.

از سویی از شب گذشته تصویری از یک تکه روزنامه وایرال شده است که نشان می دهد هرناندز هرناندز در بچگی گفته که طرفدار بارسلونا است.در روز یازدهم ژوئن ۱۹۹۴ ، هرناندز در حالی که فقط ۱۱ سال و ۹ ماه سن داشت در مصاحبه ای در مورد تیم مورد علاقه اش گفته بود”ریالطعا بارسلونا.” و روماریو و لادروپ از بارسا را بازیکنان محبوبش دانسته بود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ