بازداشت۱۱ خرده‌فروش مواد مخدر در بهار

0

علی نوری امروز در همدان اظهار کرد: طرح  «آرامش» با هدف دستگیری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر و به منظور پیشگیری و کاهش سرقت‌های خرد به مدت ۲۴ ساعت توسط ماموران انتظامی شهرستان بهار اجرا شد.

وی افزود: در این طرح که با استفاده از تمام توان در سطح یگان‌های انتظامی به مرحله اجرا درآمد، ۱۱ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از آن‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در ادامه از توقیف یک‌هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: با تلاش و اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان بهار، یک دستگاه خودروی کامیون حامل مرغ فاقد مجوز در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی متوقف شد.

وی افزود: با انتقال خودروی مورد نظر به مقر انتظامی در بازرسی از آن، یک‌هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

نوری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌انده، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.فارس

 

 

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ