فدریکو والورده، بازیکنی کلیدی و متفاوت در راه نجات لالیگا

0

فدریکو والورده در دقیقه ۵۹ وارد بازی با اتلتیکو وارد زمین شد و چهره رئال را تغییر داد. او در مقابل سوسیه داد نیز در حضور ۱۵ دقیقه ای درون زمین درخشیده بود. نقش والورده در رئال درخشان بود و در حال حاضر یکی از نکات مثبت برای تیم زیدان است. رئال در لالیگا با دو تساوی اخیر همچنان زنده است و بازگشت بازیکن اروگوئه ای یکی از دلایل این زنده ماندن است.

والورده بازیکن متفاوتی در ترکیب رئال است. بازیکنی که به خوبی با فوتبال مدرن اروپا هماهنگ شده است. بازییکنی است که شرایط بدنی فوق العاده ای دارد و می تواند مستقیم بازی کند و با توپ خیلی خوب کار می کند. کاسمیرو، کروس و مودریچ توپ را کنترل می کنند اما والورده انتحاری به دروازه حریفان حمله می کند. زیدان می داند که بازیکن اروگوئه ای چه نقشی می تواند در تیم داشته باشد.

والورده در این فصل دو مصدومیت داشته است. فصل را به عنوان نیمکت نشین آغاز کرد و تا قبل از مصدومیت اولش درخشان ظاهر شد. او در هشت بازی در شروع لالیگا شامل ال کلاسیکو فیکس شد که هفت گل زد و در ال کلاسیکو درخشان ظاهر شد. او شبیه ترین بازیکن به مارکوس یورنته در ترکیب زیدان است.

حضور والورده باعث می شود که سیستم زیدان به ۲-۴-۴ یا ۲-۱-۳-۴ عوض شود. او را شاید بتوان یکی از مهمترین بازیکنان رئال در تغییر تاکتیک به شمار آورد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ