اودگارد کاپیتان تیم ملی نروژ شد؛ تمجید آرتتا و انتقاد کیون

0

مارتین اودگارد هافبک نروژی رئال مادرید در سن ۲۲ سالگی به کاپیتان تیم ملی کشورش تبدیل شد.

بازنشستگی استفان یوهانسن در سن ۳۰ سالگی از تیم ملی نروژ باعث شد تا اودگارد دوباره بازوبند کاپیتانی را به تن کند. او در بازی بعدی نروژ مقابل جبل الطارق بازوبند را به بازو خواهد بست. استاله سولباکن سرمربی تیم ملی نروژ  گفت” مارتین یک زندگی طولانی را در بالاترین سطح داشته و توانایی خود را برای تبدیل شدن به بازیکنی درون و بیرون زمین ثابت کرده است. بازیکنی قدرتمند است که اعتماد به نفس بالایی دارد. می تواند که به کاپیتانی خوب تا سالهای زیاد تبدیل شود.”

اودگارد ۲۵ بازی ملی داشته که به علت قرنطینه بازیهایش را در کشورش نخواهد داشت. آنها بعد از بازی در خانه جبل الطارق در اسپانیا ه مصاف ترکیه می رود و بعد از آن به مونته نگرو سفر خواهند کرد. بدین ترتیب اودگارد بالاتر از ستاره ای نظیر هالند کاپیتان تیم ملی کشورش خواهد بود.

اودگارد با یک گل تماشایی شب گذشته در بازی آرسنال و المپیاکوس دروازه حریف تیمکش را باز کرد. آرتتا سرمربی آرسنال در مورد بازی گفت” مارتین می تواند گل بزند. او نیاز به یک ضربه داشت تا این کار را انجام بدهد. اسمیت رو و ویلیام هم می توانند گل بزنند. برتری بر اساس بردن در محوطه جریمه است و آنها باید در حملات شجاع تر باشند و ریسک بپذیرند چرا که کیفیت بالایی دارند، می توانند شوت بزنند، موقعیت ایجاد کنند، دریبل بزنند و … امیدوارم که این گل به اودگارد اعتماد به نفس بدهد.”

البته به نظر می رسد که مارتین کیون بازیکن اسبق آرسنال از  بازیکن قرضی رئال راضی نبود و در موردش گفت ” اودگارد می ترسد که مرتکب اشتباه شود. این رفتار درستی نیست. ونگر همیشه می گفت که آرامش داشته باشید و با خیال راحت بازی خود را بکنید. اودگارد از ۱۶ سالگی در مرکز توجه بوده است و در آن زمان به رئال ملحق شد. باید بیشتر از این درون زمین حرفش را بزند.او شرایط مشکلی دارد اما حقیقتا برای آرتتا بازیکن مهمی است. گل او گلی در سطح اول بود. باید به او اعتماد به نفس بدهیم تا خودش را نشان بدهد. مطمئن نیستم که اودگارد در بازی بعدی حضور داشته باشد چرا که اسمیت رو در شرایط خوبی نیست.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ