«رونالدو برگردد، شادی هم به رئال مادرید برمی گردد»

0

در سه سال اخیر بارها رویارویی را می دیدم که مدام تکرار می شد و همیشه دیدن این رویا حس فوق العاده ای داشت. این رویا بازگشت رونالدو به رئال مادرید بود. برایم سخت بود که وقتی بیدار می شوم بفهمم که این فقط یک رویا بوده است و متاسفانه بهترین بازیکنی که چشمانم در رئال مادرید داده همچنان در تورین حضور دارد. زمانش نیست که یاد این بیافتیم که چه کسی در زمان جدایی دردناکش در سال ۲۰۱۸ بیشتر مقصر بوده است. مهم این است که قهرمان فونچال می خواهد به باشگاهی برگردد که بهترین برگ های دوران فوتبال درخشانش را در آن نوشته و برای رئال هم یک خرید عالی خواهد بود. اگر سه شنبه رونالدو در کنار بنزما در مقابل آتالانتا بازی می کرد قطعا همه ما بدون کوچکترین نگرانی نسبت به صعود به یک چهارم اطمینان داشتیم.

کریستیانو ۳۶ ساله است اما از نظر بیولوژیکی ۲۶ ساله است. به شکل بی نظیری مراقب خودش است و هنوز سه، چهار سال دیگر می تواند در بالاترین سطح باشد. این همان مسئله ای است که در مورد راموس یا په په وجود  (با ۳۸ سالگی رهبر پورتویی است که هنوز در چمپیونزلیگ زنده مانده) وجود دارد یا ایبراهیموویچ که در ۳۹ سالگی آقای گل میلان و یکی از بهترین گلزنان کالچیو است.علاوه بر این رونالدو لایق این است که با خاطره ای خوش از رئال جدا شود نه مثل اتفاقی که سه سال پیش رخ داد. تصور می کنم که برنابئوی جدید و لوکس از گلهای بی نظیرش لذت ببرند و کل رئالی ها فریاد بزنند”ســـــــــی!”

توماس رونکرو

ساعت بازی رئال مادرید امشب بیوگرافی کریستیانو رونالدو باشگاه رئال مادرید بازگشت رونالدو به رئال مادرید اینستاگرام کریس رونالدو اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ