کشف ۵۲۳ میلیارد کالای احتکار شده و دستگیری ۱۷۷ متهم

0

 سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: با اقدامات تخصصی و تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اسفند ماه سال جاری در سراسر کشورانواع کالاهای اساسی از قبیل برنج ۲۸۰ تن، آرد ۹۸ تن، گندم و جو ۷۱ تن، حبوبات ۲۴۰ تن، رب گوجه فرنگی ۲۹ هزار قوطی، ماکارونی ۱۲ تن، نهاده دامی ۶۶۱ تن، روغن خوراکی ۱۵۴ تن، قند و شکر ۱۶۵ تن، لوازم یدکی خودرو ۸۸ هزار قطعه، لوازم خانگی ۵۳۹۰ دستگاه، تخم مرغ ۳۵ تن، پکیج و رادیاتور ۱۳۶۳ دستگاه، لاستیک۶۱۱۰ حلقه، روغن موتور ۲۷ هزار و ۹۰۰ لیتر و مواد شوینده ۱۲۰ هزار لیتر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان مجموع ارزش کالاهای اساسی احتکار شده را بیش از ۵۲۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رابطه ۱۷۷ متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با احتکار کالاهای اساسی یادآور شد: این پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با محتکران و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و تا پایان امسال همچنان مقابله با احتکار در اولویت ماموریتی این پلیس است.

 مقیمی از مردم درخواست کرد که در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.ایسنا

 


 

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ