انهدام باند سرقت لوازم خودرو در البرز

0

 سردار “عباسعلی محمدیان” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک باند حرفه ای سرقت لوازم خودرو در منطقه شاهین ویلا شهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه کارآگاهان با تحت نظر قرار دادن سارقان متوجه شدند که این باند در یک گروه ۴ نفره متشکل از یک زن و ۳ مرد خودروهای مدل پایین و فاقد تجهیزات ایمنی را شناسایی کرده و در یک فرصت مناسب با روش کلاف کردن درب خودرو اقدام به سرقت لوازم آن می کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: کارآگاهان پس از تکمیل اطلاعات و شناسایی مخفیگاه سارقان، در چند عملیات همزمان و غافلگیرانه هر ۴ متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی متهمان ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بودند، اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۸۰ فقره سرقت لوازم خودرو در مناطق مختلف شهر کرج اقرار کردند.

سردار “محمدیان” با اشاره به شناسایی و دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در این زمینه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموالی که توسط این باند به سرقت رفته است را حدود ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

ارشدترین مقام انتظامی استان البرز با بیان این که همه مال باختگان این پرونده شناسایی شده اند، خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز درخواست داریم تا با تجهیز خودروهای خود به لوازم بازدارنده از قبیل قفل پدال و دزدگیر در تامین امنیت شهر یاری گر پلیس باشند.#پلیس

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ