شاهکار سیرجانی ها در لیگ برتر فوتبال زنان

0

خبرورزشی – هفته پایانی لیگ برتر فوتبال زنان امروز (سه‌شنبه) برگزار شد و شهرداری سیرجان به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

شهرداری سیرجان در آخرین دیدار خود میزبان سپاهان اصفهان بود که در نیمه اول دو بار دروازه حریف خود را باز کرد. در نیمه دوم هم یک بار دیگر گلزنی کرد و سه بر صفر ضمن پیروزی در این دیدار به قهرمانی رسید.‌

در دیگر دیدار هم شهرداری بم که مدافع عنوان قهرمانی بود به مصاف وچان کردستان رفت. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما بم در نیمه دوم چهار گل به ثمر رساند و پیروز شد اما با توجه به شکست هفته گذشته مقابل سپاهان و اختلاف دو امتیاز نسبت به شهرداری سیرجان، نایب قهرمان شد.

به این ترتیب شهرداری سیرجان با ۱۳ امتیاز قهرمان شد، شهرداری بم با ۱۱ امتیاز به نایب قهرمانی رسید و تیم‌های سپاهان اصفهان و وچان کردستان هم به ترتیب با ۷ و ۲ امتیاز در جایگاه‌های سوم و چهارم‌ قرار گرفتند.

آخرین قهرمانی شهرداری سیرجان در لیگ به سال ۱۳۹۴ برمی‌گردد و پس از آن برای چهار دوره پیاپی قهرمانی فوتبال زنان به شهرداری بم رسید اما سیرجانی‌ها بار دیگر موفق شدند عنوان قهرمانی را کسب کنند و به اقتدار بم در لیگ پایان بدهند.

ورزشکار زن ورزش بانوان فوتبال زنان فوتبال بانوان عکس ورزش بانوان عکس فوتبال زنان شادی فوتبال بانوان دختر ورزشکار خوشحالی بعد از گل فوتبال بانوان برنامه بازیهای لیگ برتر فوتبال بانوان اخبار ورزشی بانوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ