معمای قتل هولناک دختر دانش‌آموز در بیابان‌های اطراف رباط‌ کریم

0

چهار پسر جوان که متهم هستند پس از ربودن یک دختر دانش‌آموز، وی را در بیابان‌های اطراف رباط‌کریم آتش زده‌اند، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و منکر جنایت شدند.

 به گزارش مهر، چهارم دی سال ۸۴ نگهبان یک کارخانه در حوالی رباط کریم با ماموران پلیس تماس گرفت و از آتش گرفتن دختر نوجوانی در بیابان های اطراف این شهر خبر داد.
عکس تجاوز جنسی اخبار قتل اخبار حوادث اخبار جنایی

ماموران با اطلاع از موضوع به محل حادثه اعزام شدند و دختر نوجوان را به بیمارستان منتقل کردند.

دختر نوجوان که بشدت دچار سوختگی شده بود در تحقیقات مدعی شد چهار پسر جوان با یک دستگاه خودرو وی را ربوده و قصد آزار و اذیت او را داشته اند که پس از مقاومت در برابر آنها، متهمان با بنزین او را آتش زده و متواری شده اند.

در حالی که تحقیقات ادامه داشت، دختر دانش آموز بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داد. ماموران پلیس نیز با تحقیقات گسترده چهار پسر جوان به نام های محمد، روح الله، شهرام و محمدرضا را دستگیر کردند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی اظهارات متناقضی را بیان کردند، اما بازپرس جنایی با توجه به شواهد موجود در پرونده و اظهارات همکلاسی های دختر کشته شده و بررسی تماس های مقتول، هر چهار متهم را گناهکار شناخت و برای آنان قرار مجرمیت صادر کرد و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

نخستین جلسه رسیدگی به پرونده بیست و نهم مرداد سال گذشته برگزار شد که در این جلسه اولیای دم مقتول نسبت به یکی از متهمان رضایت خود را اعلام کرده و برای سه متهم دیگر درخواست قصاص کردند که رسیدگی به پرونده تجدید شد.

صبح امروز بار دیگر جلسه ای درخصوص این پرونده به ریاست قاضی عبداللهی برگزار شد. وکیل اولیای دم با درخواست قصاص برای متهمان گفت: محمد رابطه دوستی طولانی با مقتول داشت که این موضوع از سوی خانواده مقتول و همکلاسی هایش تائید شده است، این در حالی است که وی پس از دستگیری منکر آشنایی با فتانه شد. همچنین دوستان مقتول در تحقیقات مدعی شدند یک روز محمد در خیابان چادر فتانه را کشیده و او را به مرگ تهدید کرده بود.

وی اضافه کرد: محمد در حالی که پدرش کارخانه دار است، برای فرار از مجازات سناریویی را طراحی کرده و مدعی است روز حادثه مسافرکشی می کرده است. از سوی دیگر، پیکر سوخته فتانه در حوالی کارخانه پدر محمد کشف شده است. شهرام نیز روز حادثه بعد از تعطیلی مدرسه، فتانه را از مقابل مدرسه سوار خودرو کرده که در بازجویی ها به این موضوع اعتراف داشته است. محمدرضا نیز خواستگار سابق فتانه بوده است. حال با توجه به نوع قتل و ارتباط متهمان با هم درخواست رسیدگی به موضوع و شناسایی عامل اصلی قتل را دارم.

در ادامه جلسه دادگاه محمد در جایگاه قرار گرفت و با رد اتهامش گفت: در این پرونده به من تهمت ناروا زده اند. من شاهد دارم که روز حادثه در محل آتش سوزی حضور نداشتم.

رئیس دادگاه: با مقتول آشنایی داشتی؟

متهم به قتل: فتانه با دختر سرایدار ما دوست بود و به من پیشنهاد دوستی داده بود که من این پیشنهاد را قبول نکردم.

در ادامه شهرام در جایگاه قرار گرفت که وی نیز با رد اتهامش گفت: زمان قتل من مسافرکشی می کردم، روز حادثه حوالی عصر مقتول خودروی مرا دربستی کرایه کرد و به پمپ بنزین رفتیم. او در آنجا یک لیتر بنزین خرید و بعد وی را در یکی از خیابان های اسلامشهر پیاده کردم.

سومین متهمی که در جایگاه قرار گرفت محمدرضا نام داشت که با انکار اتهامش گفت: زمان حادثه من ۱۷ سال داشتم و به دلیل علاقه ای که به فتانه داشتم وی را از مادرش خواستگاری کردم. در جلسه قبل دادگاه اولیای دم اعلام کردند هیچ شکایتی از من ندارند.

روح الله آخرین متهمی بود که در جایگاه قرار گرفت. وی نیز با رد اتهامش گفت: مقتول از تلفن همگانی به من زنگ می زد و سراغ فردی به نام محمد را می گرفت. همین تماس ها باعث شد من به عنوان متهم به قتل دستگیر شوم.

پس از آخرین دفاعیات متهمان، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند تا رای متهمان را صادر کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ