بنزما شانه به شانه رونالدو در سه فصل اخیر؛ به گلهای اروپایی CR7 رسید

0

کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید با گلزنی مقابل آتالانتا به ۲۱ گل رسید. دومین بازیکن رئال از نظر گلزنی در این فصل کاسمیرو با ۶ گل بوده است. از سویی کریم در این بازی به هفتاد گل چمپیونزلیگی رسید و همچنان پنجمین گلزن برتر تاریخ مسابقات است.

بنزما از زمان رفتن رونالدو ۱۳۲ بازی و ۱۰۹۲۶ دقیقه داشته که ۷۸ گل و ۲۴ پاس گل داشته یعنی هر ۱۰۷ دقیقه یک گل یا پاس گل. در همین مدت رونالدو در ۱۲۲ بازی و ۱۰۵۰۶ دقیقه برای یووه ۹۵ گل و ۲۰ پاس گل داشته یعنی هر ۹۱ دقیقه یک گل یا پاس گل داشته است.

بنزما تا کنون به ۳۲ تیم مختلف در چمپیونزلیگ گلزنی کرده است. رکورد از این حیث متعلق به مسی با ۳۶ تیم است و رونالدو با ۳۵ و رائول با ۳۳ تیم در رده های بعدی هستند. کریم اگر به چهار تیم مختلف دیگر گل بزند به مسی می رسد.

از زمان رفتن رونالدو از رئال مادرید، ستاره پرتغالی و بنزما هر دو به یک اندازه در چمپیونزلیگ گل زده اند یعنی چهارده تا. با توجه به حذف رونالدو به نظر می رسد که ستاره پرتغالی نمی تواند تعداد گلهای اروپایی خود را بیشتر کند. در همین بازه رودریگو پنج گل در چمپیونزلیگ برای رئال زده و بیل، کاسمیرو و رامسو با سه گل در رده های بعدی هستند.

بنزما پنجمین گلزن برتر تاریخ چمپیونزلیگ است که رونالدو با ۱۳۵ ، مسی با ۱۲۰ ، لواندوفسکی با ۷۲ و رائول با ۷۱ گل بالاتر از او هستند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ