مودریچ ابدی؛ لوکیتا خستگی ناپذیر و تمام نشدنی

0

کاری که لوکا مودریچ هافبک کروات در این فصل در رئال مادرید کرده اعجاب انگیز و باورنکردنی است. در حقیقت در بازی رئال و آتالانتا، مودریچ برای چهاردهمین بار در پانزده بازی اخیر در رئال فیکس شد (در ۳۵ تا از ۳۷ بازی فصل حضور داشته ) و در غیاب کاسمیرو خوش درخشید و هم در دفاع و هم در حمله عالی بود.

در غیاب کاسمیرو، مودریچ در کارهای دفاعی سعی کرد که نقش پررنگ تری داشته باشد و در کنارش در حملات هم پررنگ بود. او در نیمه اول با یک توپربایی فوق العاده روی اشتباه دروازه بان آتالانتا پاس گل استادانه ای به بنزما داد. لوکیتا شانزده توپ ربود که رکورد دار بازی در ترکیب رئال بود که کروس با هفت تا کمتر بعد از او قرارداد داشت. کاسمیرو می توانست با دیدن این نمایش راحت بنشیند چرا که هم تیمی هایش به خوبی جای او را پر کردند.

عملکرد درخشان مودریچ در مسیر پایان نهمین فصلش در رئال سیلی از تمجیدها را به سمت وی روانه کرد و خیلی ها گفتند که باور نمی کنند که او ۳۵ سال سن داشته باشد. لوکیتا به جز دو فصل که دچار مصدومیت هایی شد همیشه در رئال بیش از ۴۰ بازی در هر فصل داشته است. او البته راز ویژه ای برای موفقیتش دارد چرا که متخصصان بدنسازی و تغذیه را استخدام کرده تا کاری کنند که در سن ۳۵ سالگی آماده تر از همیشه باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ