رئال زیدان متخصص فینال ها در فصل جاری؛ خشم رختکن از تحقیرها و انتقادها

0

رئال مادرید در این فصل به شدت بی ثبات بوده است. تیم زیدان به طور مثال در مقابل آلکویانو از کوپا باخت، توسط شاختار رفت و برگشتی شد و مقابل تیم هایی نظیر کادیز و لوانته شکست خورد  اما معمولا در روزهای بزرگ بهترین عملکردش را داشت.

در حقیقت رئال مادرید زیدان در این فصل در بازیهای بزرگ بهترین نمایش خود را داشت. اگر بخواهیم ۹ فینال امسال که زیدان و رئال در آن پیروز شده اند را می توان به ۹ بازی اشاره کرد ال کلاسیکو، اینتر (رفت و برگشت)، سویا در پیزخوان، بازی برگشت با گلادباخ (که به صعود به یک هشتم به عنوان صدرنشین منجر شد)، دربی  مادرید (یک برد و یک تساوی)، آتالانتا (رفت و برگشت) بازیهایی بودند که رئال از پس آنها برآمده است. به جز دربی مادرید، رئال هشت تای دیگر را برده است و نبردن در دربی نیز با جنجال داوری و قضاوت ضعیف هرناندز هرناندز بود که با کمک به تیم سیمئونه جلوی شکست این تیم را گرفت.

مارکا گزارشی هم در مورد حس و حال رختکن رئال مادرید پس از بازی مقابل سوسیه داد منتشر کرد. در حقیقت بازیکنان رئال مادرید حس می کنند که برخی انتقادهایی که از رختکن رئال شده عادلانه نبوده است چرا که در فاصله دو ماه تا پایان فصل، رئال همچنان به کسب هر دو جام امیدوار است. رئال حالا در جمع هشت تیم برتر اروپاست و فقط چهار بازی تا حضور در فینال استانبول فاصله دارد و هر اتفاقی تا پایان فصل امکان پذیر است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ