تصویر| این لحظه می‌توانست تلخ‌ترین لحظه برای قایدی شود/ مهدی قایدی شانس آورد

0

استقلال برای تصاحب سه امتیاز از ماشین سازی کار سختی در پیش نداشت و شاگردان فرهاد مجیدی در روزی که می توانستند حتی گل های بیشتری را نیز وارد دروازه حریف کنند، به لطف درخشش مهدی قایدی و دو پاس گلی که او برای نادری و مطهری مهیا کرد، از سد میزبان تبریزی خود عبور کردند.

اما در دقیقه ۶۴ این دیدار اتفاقی درون محوطه جریمه ماشین سازی رخ داد که برای دقایقی هواداران استقلال و کادرفنی این تیم را در بهت و حیرت فرو برد و آنها با نگرانی مبهوت تصاویر تلویزیونی شدند چرا که ستاره آینده دار فوتبال ایران با مصدومیت شدیدی روی زمین افتاده بود.

در این دقیقه و پس از حمله ای که استقلالی ها روی دروازه ماشین سازی تدارک دیدند، حبیب گردانی مدافع ماشین سازی توپ را از زیر پای وریا غفوری ربود که توپ برگشتی به مهدی قایدی رسید. گردانی برای تصاحب توپ پایش را به شکل بسیار بدی روی پای چپ قایدی گذاشت و باعث مصدومیت این بازیکن شد.

اعتراض های وریا غفوری به اشکان خورشیدی داور مسابقه بی نتیجه بود و به گواه کارشناسان داوری، علاوه بر اعلام یک خطای پنالتی به سود استقلال، گردانی باید در این صحنه با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج می شد اما شاید برای هواداران استقلال، سلامتی قایدی مهمتر از تصمیم اشتباه داور دیدار بود.

استقلالی ها که تجربه تلخ مصدومیت شدید میلاد میداوودی در بازی با ملوان را با خطایی مشابه خطای روی قایدی داشتند، در آن دقایقی که باشوی کوچک روی زمین افتاده بود، سخت نگران وضعیت سلامتی او بودند که پس از دقایقی او از روی زمین بلند شد و به بازی برگشت و شاید فرهاد مجیدی برای جلوگیری از آسیب دیدگی مهره کلیدی خود، او را تعویض کرد.

نکته دیگر اینکه تا چند روز دیگر اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام می شود و مهدی قایدی که یکی از گزینه های اسکوچیچ است، ممکن است با آسیب دیدگی در این بازی، یکی از مهمترین اردوهای تیم ملی را از دست بدهد که خوشبختانه این اتفاق برای مهاجم آماده استقلال رخ نداد و او از خطر یک آسیب دیدگی بزرگ فرار کرد.

وضعیت تیم استقلال بیوگرافی مهدی قائدی بیوگرافی اشکان خورشیدی اینستاگرام مهدی قائدی اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ