بوتراگوئنو:«همه از تصمیم داور در مورد خطای مودریچ تعجب کردیم»

0

رئال مادرید نیوز : امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط عمومی رئال مادرید در مورد خطای مشکوک مودریچ که توسط ملرو لوپز گرفته شد و نزدیک بود به گل سلتا تبدیل شود، صحبت کرد. در حقیقت در فاصله ده دقیقه به پایان خطایی گرفته شد که رئالی ها به شدت به آن اعتراض داشتند و اگر صحنه به گل تبدیل می شد، نتیجه ۲-۲ می شد.

اهمیت پیروزی:” حقیقت این است که ۳۰ دقیقه آغازین عالی بود. اما در نیمه دوم هم کنترل بازی را داشتیم. می توانستیم زودتر نتیجه را تمام کنیم. در طول ۹۰ دقیقه همه جنگیدند. حریف هم تلاش می کرد اما به طور کلی همه عالی بازی کردیم.”

حرکت مودریچ:” لوکا یک پاس داد. همه ما از تصمیم داور در مورد خطا تعجب کردیم. در جایگاه ویژه به همدیگر نگاه می کردیم و می گفتیم که چه شده است. کارت زرد هم داد. خیلی عجیب بود. مودریچ را می شناختیم و واکنش او مشخص بود که چه حسی دارد. خیلی شگفت زده شدیم.”

تمدید قرارداد بنزما:” امروز برای یک بار دیگر بازیکنی کلیدی بود. استپش روی گل اول عالی بود و در گل دوم نیز حرکتش را به درستی انتخاب کرد. بازیکن بسیار کاملی است. خوش شانس هستیم که می توانیم روی او حساب کنیم و امیدواریم که همچنان بتواند به ما کمک کند.”

وینیسیوس:” داشتن بازیکنی مثل او یک نعمت است و خوش شانسیم که او را داریم. حرکت فوق العاده ای در نیمه دوم داشت. بازیکن جوانی است و امیدهای زیادی به او داریم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ