ماجرای آزار جنسی دختران ۷ و ۸ ساله در گنبدکاووس

0

در پی انتشار خبری مبنی بر تعرض به دو کودک در یکی از روستاهای گنبدکاووس، دادستانی ورود کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گنبدکاووس گفت: با شکایت خانواده‌ها، امروز برای متهم، پرونده تشکیل شد.

خلیلی افزود: به گفته خانواده‌ها، متهم به کودکان آنان تعرض کرده است.

وی ادامه داد: متهم امروز به دادستانی احضار و پس از اخذ اظهارات، اتهام آدم ربایی به او تفهیم و با صدور قرار، فعلا روانه زندان شد.

دادستان گنبدکاووس گفت: برای بررسی موضوع تجاوز هم این دو کودک که ۷ و ۸ ساله هستند به پزشکی قانونی فرستاده شدند که پزشکی قانونی پس از بررسی موضوع تجاوز را رد کرد.

وی اظهار نظر و ارائه جزئیات بیشتر در این باره را به تکمیل تحقیقات موکول کرد و به مردم اطمینان داد: تعرض به کودکان و آدم ربایی از جرایمی است که دادستانی با حساسیت آن را دنبال می‌کند و برای مجرمان اشد مجارات را دنبال دارد.

رییس کل دادگستری گلستان نیز روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از دادگستری گنبدکاووس و بررسی روند رسیدگی به پرونده مربوط به آزار و اذیت ۲ کودک هفت و هشت ساله توسط مردی ۵۵ ساله در یکی از روستاهای این شهرستان به خبرنگاران گفته بود: رسیدگی سریع و قاطع به چنین پرونده‌هایی علاوه بر اینکه در قوانین مجازات اسلامی آمده، مورد تاکید رییس قوه قضاییه نیز است.

هادی هاشمیان افزود: قاضی پرونده با سرعت و قاطعیت پرونده را مورد رسیدگی قرار خواهد داد و پس از انجام تحقیقات مقدماتی و محاکماتی، مراحل آن را گام به گام به اطلاع مردم خواهد رساند.

در پی انتشار خبری در عصر یکشنبه هفته جاری/اول فروردین/ مبنی بر آزار و اذیت ۲ کودک در یکی از روستاهای گنبدکاووس، به دستور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان برای متهم پرونده آدم‌ربایی تشکیل و قرار بازداشت موقت وی نیز صادر شد.

سیدخسرو خلیلی گفته بود که طبق گفته خانواده‌ها، متهم به کودکان آنان تعرض کرده است که برای بررسی موضوع تجاوز، ۲ کودک هفت و هشت ساله به پزشکی قانونی فرستاده شدند که پزشکی قانونی پس از بررسی، موضوع تجاوز را رد کرد.

منبع: تسنیم

به دنبال تجاوز یکی از نگهبانان سد گلستان در روستای عرب سورنگ به دو کودک خردسال، اهالی روستا روز یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۰، نگهبانی سد را آتش زدند.

عرب سرنگ ، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان گنبد کاووس در استان گلستان است. این روستا در دهستان آق‌آباد قرار دارد و براساس سرشماری سال ۱۳۹۵جمعیت آن۱٬۴۳۶ نفر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ