خوان میراندا : ترک بارسلونا باعث پختگی من شد ؛ همیشه بهترین آرزوها را برای بارسلونا دارم

0

بارسا نیوز – خوان میراندا دفاع چپ باشگاه بارسلونا که به صورت قرضی در رئال بتیس بازی می کند ، درباره خروج از بارسلونا و آینده خود با نشریه اسپورت مصاحبه کرده است.

 

میراندا این فصل عملکرد بسیار خوبی در رئال بتیس داشته است. دفاع چپ اسپانیایی در ۱۸ بازی این فصل خود ، ۲ گل و ۱ پاس گل ثبت کرده است و رئال بتیس خواهان تداوم قرارداد قرضی او است.

 

ترک بارسلونا

ترک بارسلونا موجب پختگی من شده استو من اغلب با باکرو ( مسئول رشد جوانان بارسلونا ) صحبت می کنم ، اما نمی دانم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. باکرو مسئول دنبال کردن ما است و او به من گفت که از عملکردی که ارائه می دهم ، بسیار راضی است.

 

حضور تو در لالیگا

برای من مهم بود که بالاترین دسته فوتبال اسپانیا منتقل شوم. این همان چیزی است که شما می توانید از آن لذت ببرید و آرزوی آن را دارید. گویی هر بازی یک بازی نهایی و مهم است.

 

فرم فعلی بارسلونا

بارسلونا همیشه خوب کار می کند. من برای آن ها بهترین آرزوها را دارم و امیدوارم که امسال عنوانی را کسب کنند. رقابت در لالیگا این فصل بسیار سنگین است. امیدوارم بارسلونا برنده آن باشد و تا پایان قدرتمند بماند. قهرمانی هزینه زیادی خواهد داشت ، اما آن ها اکنون بسیار خوب هستند.

 

جوردی آلبا

با جوردی آلبا خیلی خوب کنار آمدم. زمانی که به تیم اصلی آمدم ، او به من کمک کرد. او در سطح بی نظیری است و من برای او خیلی خوشحالم.

 

امرسون

او سطح بالایی دارد . امرسون جوان است و پتانسیل بالایی دارد ، اما نمی دانم در ادامه چه کار خواهد کرد. من او را خشحال میبینم.

 

پدری گونزالس

من کیفیت او را ( در تابستان گذشته ) دیدم. بارسلونا در خط هافبک به بازیکنانی با مهارت بالا در حرکت بین خطوط ، کیفیت و درک بالا نیاز دارد. داشتن چنین بازیکنی در تیم یک امتیاز است.

 

بازگشت اریک گارسیا به بارسلونا

او یک مدافع میانی بسیار قدرتمند و بیش از همه آماده است. واقعیت این است که من نمی دانم او چه خواهد کرد ، اما اگر به بارسلونا بیاید ، بسیار خوب عمل خواهد کرد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ