اودگارد بخشی از انتقال امباپه؟/ دو غول انگلیسی به دنبالش هستند

0

رئال مادرید نیوز : پل مرسون بازیکن اسبق آرسنال در مصاحبه با دیلی استار در مورد شرایط اودگارد صحبت کرد:” امیدوارم که آرسنال بتواند کاری را انجام بدهد و او را حفظ کند. صادقانه بگویم که ناامید می شوم اگر تا کنون برای خرید او پیشنهاد نداده باشند. اگر به آرسنال کمک کند که به لیگ اروپا برود، قطعا رئال می خواهد او را حفظ کند و پول بیشتری برای فروش او خواهند خواست. اودگارد بازیکن حقیقتا خوبی است و امیدوارم که ارسنال این فرصت را داشته باشد تا به شکل دائمی او را بخرد چرا که اگر نتوانند فصل بعد او را حفظ کنند چرا باید به او بازی بدهند؟ اگر می دانند که نمی توانند او را حفظ کند، نباید بازی کند چرا که فرصت را از بازیکنانی نظیر اسمیت رو بگیرد.”

البته دیلی استار گزارش داده است که چندین باشگاه انگلیسی نظیر لیورپول و چلسی نیز می خواهند او را به خدمت بگیرند و حتی حاضرند با مبلغی قابل توجه او را از دست آرسنال بقاپند و مانع از ماندنش در تیم لندنی یا بازگشتش به رئال مادرید شوند.

از طرفی دیگر سایت تودوفیچاخس اعلام کرده است که احتمال دارد که اودگارد به سکه شانس رئال برای جلب رضایت پی اس جی در مورد فروش امباپه تبدیل شود و رئال با پیشنهاد دادن مارتین به تیم فرانسوی نظر آنها را در مورد فروش کیلیان جلب کند و اودگارد به بخشی از انتقال امباپه تبدیل شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب خریدهای جدید رئال مادرید پل مرسون کیست بیوگرافی مارتین اودگارد باشگاه رئال مادرید اینستاگرام مارتین اودگارد اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ