رئیس فدراسیون سوریه پرسپولیسی شد!/ پرسپولیس اینجا هم طرفدار دارد/ مقابل علی دایی بازی کرده‌ام

0

پرسپولیس نیوز – رئیس فدراسیون فوتبال سوریه امروز در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و با مسئولان این باشگاه دیدار کرد و همچنین اظهاراتی را انجام داد.  

رئیس فدراسیون فوتبال سوریه در جریان صحبت‌های خود با اشاره به این که در قامت مدافع تیم ملی سوریه برابر تیم ملی ایران و علی دایی بازی کرده است و از فوتبال ایران شناخت دارد، سوالاتی را درباره شرایط باشگاه‌ها و فوتبال باشگاهی در ایران مطرح کرد.

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

حاتم غائب همچنین با اشاره به این که پرسپولیس جزو تیم‌های شناخته شده و دارای محبوبیت از ایران در سوریه است ابراز امیدواری کرد سوریه روزی میزبان یکی از اردوهای پرسپولیس باشد.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: به من گفته‌اند پرسپولیس در ایران نزدیک به ۴۰ میلیون هوادار دارد و این هواداران در سراسر کشور هستند و این بسیار جالب توجه است.

وی اعتقاد داشت با توجه به سطح علاقمندی مردم ایران نسبت به فوتبال، جمعیت بیش از ۸۰ میلیون نفری ایران، ظرفیت برگزاری لیگ سطح اول خود را با بیش از ۱۶ تیم دارد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پایان این نشست، ضمن قدردانی مجدد بابت پذیرش دعوت باشگاه از سوی رئیس فدراسیون فوتبال سوریه، پیراهن پرسپولیس منقش به نام حاتم غائب و همچنین تعدادی صنایع دستی ایرانی را به وی هدیه کرد.

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ