راموس:«پس از بازی با کوزوو احساس درد داشتم»

0

رئال مادرید نیوز : سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید یک ماه از میادین دور خواهد بود و عملا تا بازیهای پایانی لالیگا نمی تواند به تیم کمک کند. راموس مدعی است که مصدومیتش در حضور هفت دقیقه ای در بازی اسپانیا و کوزوو حادث شده است.

کاپیتان رئال مادرید در پیامی نوشت:” دیروز پس از بازی درون زمین در حال تمرین کردن بودم و از ناحیه زانوی پای چپ احساس درد داشتم. امروز تست دادم و مشخص شد که دچار مصدومیت عضلانی شده ام. برایم دردناک است که نمی توانم در این بازیهای پرفشار پیش رو به تیم کمک کنم و نمی توانم محبت و انرژی که به من می دهید را درون زمین جبران کنم. کاری به جز سختکوشی و روحیه دادن از اعماق قلبم بر نمی آید.”

راموس با این مصدومیت حتی در صورت صعود رئال به نیمه نهایی چمپیونزلیگ هم نمی تواند کمکی به تیم کند و عملا فصل را با دو، سه بازی پایانی لالیگا به پایان می برد و در صورت حضور رئال در فینال چمپیونزلیگ می تواند در این بازی حضور داشته باشد. با توجه به این که قرارداد کاپیتان با رئال تمدید نشده، شاید بتوان گفت که آخرین فصلش در رئال را سپری می کند که با توجه به حجم مصدومیت هایش بدترین فصلش هم بوده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ