استقلال برای آسیا خیلی کار دارد

0

استقلال نیوز – شیخ دیاباته آنقدر ناآماده بود که فرهاد مجیدی بالاخره با تأخیر او را از زمین بیرون کشید. البته مشکل استقلال در بازی با پیکان فقط دیاباته نبود چراکه تقریباً تمام بازیکنان این تیم ناآماده به نظر می‌رسیدند و مشخص بود که استقلال تمرینات خوبی را پشت سر نگذاشته است. از وریا غفوری گرفته تا داریوش ‌شجاعیان و حتی مهدی قایدی کاملاً ناآماده بودند و باد شدیدی که در ورزشگاه آزادی می‌وزید هم مزید بر علت شده بود تا استقلال نتواند فوتبالی که دوست دارد را اجرا کند.

این نمایش مسلماً باب میل فرهاد مجیدی هم نیست و حتی اگر استقلال یک گل می‌زند و بازی را می‌برد بازهم فوتبالی که به نمایش گذاشت قابل دفاع نبود. مسلما این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا خیلی کار دارد توجه داشته باشید که قرار نیست استقلال هر سال فقط در آسیا از گروه خود صعود کند. هواداران این تیم هم توقع بازی‌های بهتری را دارند و هم انتظار دارند تیمشان تا مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا بالا برود.

استقلال قبل از تعطیلات نوروز به مراتب بهتر و روان‌تر بازی می‌کرد اما در بازی با پیکان اثری از استقلال واقعی را در ورزشگاه آزادی ندیدیم و مجیدی هم هرچه تعویض کرد جواب نداد تا در نهایت در روزی که پرسپولیس هم امتیاز از دست داده بود، استقلال دوباره فرصت‌سوزی کند و به نفع پرسپولیس و سپاهان امتیاز بدهد.

وضعیت تیم استقلال اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ