داور باید بازیکن ماشین سازی را اخراج می‌کرد/ یک پنالتی استقلال گرفته نشد

0

 – حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره قضاوت اشکان خورشیدی در دیدار ماشین‌سازی – استقلال اظهار داشت: اشکان خورشیدی داور باتجربه‌ای است و قضاوت‌های خوبی از او دیده‌ایم، امروز هم دوندگی‌های زیادی داشت و در کل قضاوتش خوب بود. اخطارها و آفسایدها به درستی از سوی تیم داوری اعلام شد و فقط می‌توانیم بگوییم داوران روی دو صحنه مرتکب اشتباه شدند. 

وی ادامه داد: در دقیقه ۴۴ بازیکنان ماشین‌سازی اعتقاد داشتند توپ به دست مدافع استقلال برخورد کرد و داور باید اعلام پنالتی می‌کرد، تصاویر تلویزیونی گویا نبود و به طور قطعی نمی‌توانیم درباره آن صحنه اظهارنظر کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان افزود: در دقیقه ۶۴ مدافع ماشین‌سازی (حبیب گردانی) یک خطای شدید روی مهدی قایدی مرتکب شد که داور باید اعلام پنالتی می‌کرد و به خاطر خطای شدید، مدافع ماشین‌سازی را هم باید اخراج می‌کرد، اما چون در آن صحنه مدافع ماشین‌سازی خیلی سریع توپ را می‌زند، اشکان خورشیدی ادامه صحنه را نمی‌بیند، در واقع این صحنه از چشم او دور می‌ماند. 

سلیمانی درباره کارت زردی که مجیدی در نیمه اول دریافت کرد، گفت: در محوطه فنی استقلال به عملکرد داور  اعتراض کردند و داور هم پس از صحبت با کمکش تصمیم به جریمه مجیدی با کارت زرد گرفت. همین اتفاق هم در نیمه دوم برای کادرفنی ماشین‌سازی رخ داد و مربی تیم تبریزی از داور کارت زرد گرفت. 

وضعیت تیم استقلال اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ