نیمار جونیور و بارسلونا ، سناریویی که قصد پایان ندارد !

0

اختصاصی بارسا نیوز – پس از جدایی نیمار از بارسلونا در سال ۲۰۱۷ ، تابستانی نبوده که دو طرف به انتقال مجدد فکر نکنند. خریدهای بارسلونا هیچکدام تاثیر نیمار را نداشتند و نیمار در پارک دو پرنس ، به آنچه میخواست ، نرسید .

 

به گزارش ARA ، نیمار مذاکرات برای تمدید قرارداد خود را با پاری سن ژرمن متوقف کرده است و میخواهد به بارسلونا بازگردد. او اطلاع دارد که مسی قصد ماندن در بارسلونا دارد و به همین دلیل میخواهد بار دیگر کنار مسی بازی کند.

 

از طرفی نشریه آ اس اسپانیا گزارش داد که دیدار خوان لاپورتا با پینی زهاوی که در روز ۳ مارس بوده است فقط برای داوید آلابا ستاره اتریشی بایرن نبوده است . نام نیمار هم روی میز بوده است و درباره ستاره برزیلی هم بحث شده است.

 

در پایان جرارد رومرو خبرنگار معتبر راک ۱ درباره انتقال نیمار به بارسلونا گزارش داد. او میگوید نیمار آرزوی بازی کردن در بارسلونا را دارد و میخواهد در کنار لیونل مسی بازی کند .

 

البته که جذب نیمار برای بارسلونا کار ساده ای نیست . شرایط اقتصادی بارسلونا اصلا خوب نیست . اولویت بارسلونا در تابستان مهاجم نوک خواهد بود . بارسلونا در پست وینگر چپ بازیکنانی نظیر آنسو فاتی ، عثمان دمبله و کنراد دلافوئنته را دارند. از طرفی نیمار ۲۹ سال سن دارد و حقوق دریافتی وی بالا است که شرایط انتقال را دشوار میکند.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ