کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای اردبیل

0

سیفی روز شنبه در جریان کشف این میزان مواد مخدر در مناطق مرزی شمال استان اردبیل اظهار کرد: با جمع‌آوری اطلاعات مردمی و مراقبت‌های مرزبانان در یکی از شهرهای شمالی استان اردبیل محموله قاچاق مواد مخدر توقیف و از این دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر بیش از ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: این دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر محموله را از مناطق مرکزی استان اردبیل به سمت مناطق مرزی شمال استان بارگیری کرده بودند که با هوشیاری و مراقبت مرزبانان در منطقه مرزی این دو باند متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی مرزبانی استان اردبیل گفت: از این دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر در کنار کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، سه نفر از عوامل دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز به دست آمد که با تشکیل پرونده قضایی تحویل مقامات دادگستری استان اردبیل شد.

سیفی افزود: مرزبانان غیور استان اردبیل در کنار حفظ امنیت و آرامش مرزی سعی می‌کنند تا جلوی فعالیت سوداگران مرگ و قاچاقچیان را گرفته و اجازه تردد آنها را ندهند.

وی خاطر نشان کرد: پایداری امنیت در مناطق مرزی برای ما یک اصل است و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.ایسنا

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ