نگرانی شدید رئال مادرید نسبت به انتخاب داور ال کلاسیکو

0

رئال مادرید نیوز : در دفاتر والدبباس امروز صبح یک نظر رایج در مورد اتفاقات بازی بارسلونا و وایادولید وجود داشت:”باید مراقب داور ال کلاسیکوی شنبه باشیم.” نگرانی آنها پس از دیدن قضاوت شب گذشته لاتره داور اهل آراگونس منطقی است که اسکار پلانو را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد و از طرفی هند پنالتی آلبا را در حالی که نتیجه ۰-۰ بود، ندید آن هم در حالی که داور ویدیویی هم درخواستی برای بازبینی صحنه نداشت (اما لاتره در بازی بتیس و وایادولید در شروع فصل صحنه ای مشابهی را بازبینی کرده بود و پس از بازبینی به این نتیجه رسید که باید پنالتی گرفته شود. در حقیقت مدیران رئال مادرید نگران انتخاب داور برای ال کلاسیکوی شنبه هستند. داور پنجشنبه اعلام می شود. مدیران رئال می گویند:” علیه ما سه پنالتی در مستایا گرفتند. دو تا از آنها با هند لوکاس و راموس بود. اما در دربی در واندا پنالتی واضح فلیپه را نگرفتندان هم در حالی که کاسمیرو در موقعیت گلزنی بود و هند آلبا را هم نگرفتند. معیارها دوگانه است.”

از سویی رئالی ها فراموش نکرده اند که از زمان ال کلاسیکوی دور رفت در روز ۲۳ اکتبر، یک پنالتی هم به سودشان گرفته نشده است. دقیقا پنج ماه و نیم پیش و ۲۳ بازی قبل در لالیگا بود. این اتفاق برای رئال از سال ۱۹۷۴ رخ نداده است. هنوز فرانکو زنده بود! این معیار دوگانه در ضریب پنالتی ها مشهود است. در این فصل شش پنالتی به سود بارسا و چهار تا به ضررشان گرفته شده در حالی که فقط دو پنالتی به سود رئال (کمترین  در لالیگا در کنار کادیز، اوساسونا، هوئسکا و الچه)  هفت تا به ضرششان گرفته شده است که بدین ترتیب بدترین تفاضل را داشته اند. زیدان هرگز به صورت علنی انتقاد نکرده است اما بازیکنان نگران داوری بازی شنبه هستند.

یکی از نگرانی ها این است که هرناندز هرناندز انتخاب شود. داور اهل قناری دربی در واندا و ال کلاسیکوی فصل گذشته در نیوکمپ را سوت زد که در آن بازی هم دو پنالتی روی واران را ندید. دی بورخوس بنگوئچا را هم دوست ندارند که در سوپرجام در نیوکمپ، رونالدو را اخراج کرد و پنالتی روی او را ندید. مدیران رئال می گویند” فقط می خواهیم که داورانی که در سالهای گذشته علیه ما سوت زدند، قضاوت نکنند و داور ویدیویی نباید به خاطر اسم رئال مادرید از دخالت کردن بترسد.” ال کلاسیکو داغ می شود. برای رئال فقط برد مهم است تا بتوانند در رده بندی از بارسا پیش بیافتند (۶۵ امتیاز دارند و رئال ۶۳ امتیازی است) اما تا زمان اخراج ناعادلانه اسکار پلانو، با توجه به عملکرد خوب وایادولید امتیازات برابر بود. ال کلاسیکو حالا شروع شده است.

توماس رونکرو

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ