زیدان:«بازگشت به یوونتوس؟ نمی دانم!»

0

رئال مادرید نیوز : زین الدین زیدان در مورد پیروزی رئال مادرید مقابل لیورپول در ورزشگاه دی استفانو صحبت کرد.

از این برد چه حسی داری؟” حس خیلی خوبی دارم اما تلفیقی از احساسات است. بازی خوبی داشتیم. در شروع نیمه دوم مشکلاتی داشتیم اما بازی خیلی خوبی داشتیم و به همه افتخار می کنیم. بازی آسانی نبود چون چمپیونزلیگ است. بازی برگشت مانده است و آسان نیست.”

در نبود واران سیستم را عوض کردی؟” چیزی را عوض نکردیم. فقط میلیتائو جایگزین واران شد اما سیستم ۳-۳-۴ که رویش کار کرده بودیم را حفظ کردیم.”

استفاده از فضای پشت مدافعان لیورپول:” در این باره صحبت کرده بودیم. مدافعان کناری انها خیلی هجومی بودند و از این فرصت استفاده کردیم. با کیفیت کروس و وینیسیوس، گل اول خارق العاده بود.”

گل صلاح:” فقط یک شوت زدند که به گل تبدیل شد. مشکل است اما فوتبال همین است. کمی دیر رسیدیم و از فرصت استفاده کردند اما از کار تیم از ابتدا تا انتها راضی هستم.”

دبل وینیسیوس:” خوب بازی کرد. به تیم کمک کرد و وقتی گل می زند به تیم انرژی می دهد.”

ال کلاسیکو:” از بازی امروز لذت بردیم و فردا ببینیم چه می شود. می دانیم که ال کلاسیکوی شنبه در پیش است. باید لذت ببریم و خوب ریکاوری کنیم.”

هدایت یوونتوس:”ایتالیا همیشه در قلب من است. یوونتوس همیشه برای من مهم بوده است. بازگشت به یوونتوس؟ نمی دانم (می خندد) حالا در رئال مادرید هستم و ببینیم چه می شود. دلم بیشتر برای ایتالیا تنگ شده یا برای دل پیرو؟ هر دو.  پن جسال در تورین بودم و یوونتوس همچنان برای من مهم است. من و دل پیرو سالها کنار هم بازی کردیم. ”

بازی برگشت بدو هواداران :” لیورپول با هواداران یا بدون آنها با تمام وجود درون زمین ظاهر می شوند. سعی می کنیم در بازی برگشت هم نمایش خوبی داشته باشیم.”

انتقاد کلوپ از ورزشگاه دی استفانو:” فقط می توانم بگویم که به حضور در ورزشگاه دون آلفردو دی استفانوی خودمان افتخار می کنم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ