آسنسیو- پدری؛ مسیری مشابه اما در جهت مخالف

0

رئال مادرید نیوز : مارکو آسنسیو و پدری گونزالس مسیری مشابه را در دوران فوتبال خود داشتند. هر دو در بچگی رویای حضور در رئال و بارسا را داشتند اما در آستانه حضور در حریف قدیمی قرار داشتند و در نهایت به همان باشگاهی ملحق شدند که می خواستند در آن باشند.

آسنسیو در تابستان ۲۰۱۴ به بارسلونا خیلی نزدیک شده بود. مایورکا برای فروش وی ۴.۵ میلیون یورو طلب کرده بود و بارسا مشکلی برای پرداخت این مبلغ نداشت اما می خواستند این مبلغ را در چند قسط بپردازند. در حالی که مایورکا به خاطر مشکلات مالی این پول را نقد می خواست. بارسا قید خرید آسنسیو را زد و به سراغ داگلاس رفت و حتی یک میلیون یورو بیشتر برای خرید بازیکن برزیلی پرداخت.

در همان زمستان رئال به سراغ خرید آسنسیو رفت و او را خرید و یک فصل به مایورکا قرض داد. آسنسیو در این باره گفته است :” وقتی اولین بازی را در تیم بزرگسالان مایورکا داشتم، نام بارسا مطرح شد. در نهایت تقدیر طور دیگری پیش رفت. به بارسا نرفتم و خوشحالم که در رئال حضور دارم. روزهای مشکلی بود. وقتی وکیلم تماس گرفت و گفت که رئال پیشنهاد داده، فقط می خواستم در آن جا بازی کنم.”

پدری مسیر برعکس را داشت. اسطوره اش از بچگی اینیستا بود و همیشه رویایش این بود که در بارسا بازی کند اما در سال ۲۰۱۸ فرصتی غیرقابل انکار پیش رویش قرار گرفت تا در رئال مادرید بازی کند. قرار بود که در رئال تست بدهد و دو تمرین با تیم نوجوانان رئال داشت. گزارشات منفی بودند و استعدادیاب های رئال گفتند که در سطح رئال نیست.رئالی ها در سال ۲۰۱۹ دوباره فرصت خرید وی را داشتند اما باز هم گزارش استعدادیابان رئال منفی بود و در نهایت او راهی بارسا شد. اسسنیو و پدری حالا در رئال و بارسا می درخشند و شرایط خوبی دارند اما تقدیر ممکن بود طوری پیش برود که این دو در تیم مقابل باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ