نگاهی به خیل مانزانو: داوری که دومین ال کلاسیکویش را تجربه می کند

0

رئال مادرید نیوز : مصدومیت ماتئو لاهوز باعث شد تا خیل مانزانو قضاوت ال کلاسیکوی اشمب در ورزشگاه دی استفانو را به عهده بگیرد. مانزانو داوری بین المللی است که برای دومین بار در دوران فوتبالش ال کلاسیکو را قضاوت می کند. سوتو گرادو هم در اتاق داور ویدیویی حضور خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، خیل مانزانو از سال ۲۰۱۲ در بالاترین سطح قضاوت می کند. او در آن به لالیگا صعود کرد. دو سال طول کشید تا اولین ال کلاسیکویش را در روز ۲۵ اکتبر ۲۰۱۴ در برنابئو سوت بزند. رئال با نتیجه سه بر یک برنده شد. در سال ۲۰۱۴ در لیست داوران بین المللی قرار گرفت و در حال حاضر در گروه داوران الیت یوفا قرار دارد. او در یوروی زیر ۲۱ سال در سال ۲۰۱۷ و جام جهانی زیر ۲۰ سال در سال ۲۰۱۹ حضور داشت و در  چمپیونزلیگ، لیگ اروپا و لیگ ملت ها قضاوت کرده است. دانشجوی روانشناسی است و با خطاهای خشن خیلی جدی برخورد می کند هر چند که اهل صحبت با بازیکنان است. این داور اهل اچرمادورا در بازیهای بزرگ زیاد قضاوت می کند و به طور مثال فینال سوپرجام اسپانیا در ژانویه را سوت زد که بیلبائو مقابل بارسا سوت زد. هفته گذشته نیز قضاوت بازی حساس سویا و اتلتیکو را قضاوت کرد. در این فصل در لالیگا، بازی بارسا و سویا که به تساوی ختم شد را سوت زده است. برای رئال هم سه قضاوت داشته : شکست مقابل والنسیا، پیروزی مقابل بیلبائو و تساوی مقابل سوسیه داد. مجموعا ۳۰ قضاوت برای رئال داشته که حاصلش ۲۴ برد، سه تساوی و سه شکست بوده و برای بارسا نیز ۲۰ بار سوت زده که حاصش ۱۱ برد، پنج تساوی و چهار شکست بوده است.

سوتو گرادو در دومین فصلش در لالیگا سرپرست اتاق داور ویدیویی ال کلاسیکو خواهد بود. هنوز داور بین المللی نشده و در مسیر تجربه اندوزی است. در این فصل شش بار داور ویدیویی تصمیم های خیل مانزانو را تصحیح کرده است: دو بار از طریق ارتباط صوتی و چهار بار هم با بررسی صحنه های از طریق مانیتور. سه تا از این ش بار در بازی والنسیا و رئال بودند: یک بار پنالتی را تکرار کرد، هندی پنالتی راموس را گرفت و گل به خودی واران را تائید کرد. از سویی سوتو گردو زیاد اهل دخالت نیست و وقتی در اتاق داور ویدیویی بوده، چهار بار همکارانش را پای مانیتور فرستاده است : سه بار به خاطر صحنه پنالتی، یک بار به خاطر مردود کردن هند. یک بار هم جلوی اخراج یک بازیکن را به علت آفساید قبل از صحنه گرفته است.سه

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ