درنت: «من و اشنایدر در دوران حضور در رئال مادرید خطوط قرمز زیادی را رد کردیم!»

0

رئال مادرید نیوز : رویستون درنت بازیکن اسبق فوتبال هلند در مورد انتقالش به رئال در سال ۲۰۰۷ صحبت کرد:” در طول تعطیلاتم در سورینام مدیران باشگاه های مختلف تماس گرفتند. میاتوویچ از جانب رئال یا لاپورتا از جانب بارسا با من تماس گرفتند. افراد دیگری هم بودند که یادم نیست. حتی مربی پرتغالی وقت چلسی هم پیشنهاد قراردادی پنج ساله را داد. در ابتدا می خواستند من را بخرند و یک سال به فاینورد قرض بدهند. اما من خیلی سریع انتخابم را کردم که رئال مادرید بود. آنها بلافاصله من را می خواستند.”

وی در ادامه بیان کرد:” در بازگشتم از تعطیلات ، در هلند تصمیم نهایی را در مورد پیوستن به رئال گرفتم. بعد از برخی مشکلات در فاینورد، به مادرید پرواز کردم تا به رویاهایم برسم. چند نفر از جانب باشگاه رئال مادرید در زمان پیاده شدنم از هواپیما منتشرم بودند. به من گفتند که آماده باشم  که یک جنون در راه است. همه چیز کاملا برایم جدید بود. کت و شلواری را پوشیده بودم که کمی قبل از جشن تولد بیست سالگی ام خریده بودم.شب های زیادی با گوتی داشتم… من و اشنایدر و روبینیو و هیگواین با هم جمع می شدیم. وسلی و من خیلی با هم جور شده بودیم و گاهی از خطوط قرمز عبور می کردیم. گاهی هم هیگواین به ما زنگ می زد. گاهی با هم در خانه استراحت می کردیم که گونزالو می گفت باید بیرون برویم.برای این که باشگاه و خانواده ام نفهمند از خانه خارج می شوم، ماشین را خاموش و بعد از آن خلاص می کردم و حتی آن را به سمت بیرون از خانه هل می دادیم تا به آخر خیابان برسیم و  بعد از آن آن را روشن می کردیم تا هیچ کسی نفهمد از خانه خارج شدیم. در بازگشت همین کار را تکرار می کردیم. ماشین را خاموش می کردیم و خودرو را هل می دادیم و از طبقه پایین به خانه برمی گشتیم. کسی نمی فهمید که از خانه خارج شده ایم!”

ساعت بازی رئال مادرید امشب رویستون درنته کیست پدخا میاتوویچ کیست باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ