بارسلونا ، تیمی که روی جوانان شرط بندی می کند

0

بارسا نیوز – طبق گزارشات CIES و به نقل از موندو دیپورتیوو ، بارسلونا تیمی است که بیشترین دقایق بازی را به جوانان در لالیگا داده است. ۱۵% از کل دقایقی که بارسلونا در این فصل بازی کرده است ، متعلق به بازیکنان زیر ۲۱ سال است.

 

تیم بارسلونا در ۵ لیگ معتبر اروپایی در رده ۱۱ موضوع جوانگرایی قرار دارد. تیم دوم لالیگا والنسیا است که ۱۱.۳% دقایق را به جوانان زیر ۲۱ سال اختصاص داده است و رئال مادرید با ۷.۶% دقایق بازی به جوانان در رده سوم قرار دارد.

 

در موضوع میانگین سنی بارسلونا در کل ۲۹ بازی انجام شده با میانگین ۲۶.۲ سال در لالیگا سوم است. اولی تیم رئال سوسیداد با میانگین ۲۵.۱ و تیم دوم والنسیا با میانگین ۲۵.۲ سال می باشند.

 

بورسیا دورتموند پرچم دار اروپا در بازی به جوانان زیر ۲۱ سال

 

در اروپا تیم بورسیا دورتموند ۲۸.۵ % از دقایق کل بازی های این فصل را به جوانان زیر ۲۱ سال اختصاص داده است. پس از آن سه تیم از لیگ ۱ فرانسه قرار دارند. تیم های نیس ( ۲۴.۳ % ) ، موناکو ( ۲۴.۱ % ) و رن ( ۲۰.۷% ) در رده های دوم تا چهارم لیست قرار دارند.

 

هفت تیم دیگر این لیست تا بارسلونا هیچ بازیکن زیر ۲۱ ساله ای در ترکیب خود بازی نداده اند و درصد بسیار ناچیزی دارند. تیم هایی مانند اینتر میلان ، سویا و تاتنهام. 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ