گزارش : بارسلونا به رقابت برای جذب مهاجم آرژانتینی بازگشت

0

بارسا نیوز – به گزارش اسپورت ، بارسلونا مجددا به رقابت برای جذب سرخیو آگوئرو مهاجم تیم منچستر سیتی بازگشت. آبی اناری ها پس از چند روز تامل سرانجام تصمیم گرفتند که مهاجم آرژانتینی را به خدمت بگیرند ، گرچه برای خرید او دست به هر کاری نمی زنند !

بارسلونا به سرخیو آگوئرو پیشنهاد خواهد داد تا در صورت تمایل تا پایان دوران فوتبالش در اروپا راهی بارسلونا شود ، اما بازیکن باید با محدودیت های مالی بارسلونا انطباق یابد. این عملیات در حال انجام است و بازیکن در هفته های آینده سرنوشت خود را تعیین خواهد کرد.

در ماه مارس ۲۰۲۱ بود که باشگاه منچستر سیتی تایید کرد که آگوئرو برای فصل بعد جمع سیتیزن ها را ترک خواهد کرد. او می خواهد به دنبال یک چالش جدید باشد و اطرافیان او به پیشنهادات مختلف گوش می دهند ، گرچه بازیکن رویای بازی در کنار مسی را حتی برای یک فصل در سر خود دارد.

ورود احتمالی آگوئرو بارسلونا را از امضا با مهاجم نوک دیگر بی نیاز می سازد. البته یوونتوس و چند تیم سری آ دیگر به دنبال او هستند و به او پیشنهاد حقوق ۱۰ میلیون یورویی داده اند که مبلغ زیادی است ، اما از حقوق او در منچستر سیتی کمتر است.

بارسلونا اما توانایی پرداخت همچین مبلغی را ندارد و در تلاش خواهد بود تا پرداختی های باشگاه را کاهش دهد. بارسلونا می خواهد آگوئرو را هم متقاعد کند ، گرچه بازی کنار مسی و بازگشت به اسپانیا جایی که او سال ها در اتلتیکو مادرید بازی کرده بود برای آکوئرو جذاب است.

برای بارسلونا نیز آگوئرو می تواند یک دلیل برای ماندن لیونل مسی باشد و از طرفی یک گزینه بسیار خوب در بازار است ، زیرا بازیکن آزاد محسوب می شود. بارسلونا به دنبال یک مهاجم باتجربه است تا در امر گلزنی به باشگاه کمک کند. آگوئرو گزینه موقت خواهد بود تا بارسلونا بتواند با شماره ۹ بزرگ و جوان در آینده قرارداد امضا کند. نمایندگان هالند به بارسلونا آمدند ، اما بلوگرانا پولی برای خرید او ندارند.

نقل و انتقالات بارسلونا سرخیو آگوئرو در کدام تیم است سرخیو آگوئرو خرید جدید بارسلونا بیوگرافی سرخیو آگوئرو بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ