هوگو سانچز:«وینیسیوس را باید به قبل و بعد از بازی مقابل لیورپول تقسیم کرد»

0

رئال مادرید نیوز : هوگو سانچز مهاجم مکزیکی اسبق رئال مادرید در مورد بازی مقابل لیورپول صحبت کرد.

وینیسیوس:” کیفیت و استعداد بسیار بالایی دارد اما در آخرین ضربه دقت کافی را ندارد. وینیسیوس را باید به قبل و بعد از بازی مقابل لیورپول تقسیم کرد. می تواند یک ستاره باشد اما اگر مربی اش بودم یک یا دو ساعت منتظر حرکاتش در ضربه آخر می ماندم. برای حضور در رئال باید از همه نظر بهترین باشی. وقتی ده موقعیت داری باید ده گل بزنی. باید بهتر شود.”

بازگشت رونالدو:”برای همه مشکل است.”

امباپه و هالند:” هالند بهترین گلزن جوان است و می تواند با امباپه و هالند بازی کند. رئال مادرید باید راهی پیدا کند که هر دو را داشته باشد.” امباپه با سکوت کار می کند اما انگیزه بالایی برای حضور در رئال دارد.”

زیدان به عنوان مربی:” دوست دارم بماند چرا که لیاقتش را دارد. همیشه مورد ابهام بوده است. به زمان نیاز دارد. رئال مادرید همیشه در مورد زیدان صبور بوده است.”

تمدید قرارداد راموس:” امیدوارم تمدید کند چون یک سمبل است. کرونا باعث ایجاد تغییراتی در تصمیم ها  شد و تغییرات مشهود است.”

بازی رفت:” خیلی خوشم آمد. بازی استادانه ای از جانب رئال بودم. باید برنده شوند. با سرعت و دقت بازی می کنند. گل صلاح حیف شد. با تنهاموقعیتشان گل زدند. از این گل ناراحت شدم.”

بنزما:” وقتی رونالدو رفت باید مسئولیت بیشتری می پذیرفت. در حال حاضر می درخشد و حرکاتی را می کند که قبلا نمی کرد.”

بنزما بهتر است یا هوگو سانچز:” بنزما سبکی مشابه بوتراگوئنو را دارد و به همین خاطر به یک گلزن دیگر در تیم نیاز است.”

لالیگا:”از نظر احساسی دوست دارم رئال برنده شود اما از نظر شایستگی اتلتیکو می تواند برنده شود. تقویم به سود رئال مادرید است.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ