آمار می گوید: بحران لیورپول در آنفیلد بدون تماشاگران

0

رئال مادرید نیوز : بحران کرونا باعث شده تا لیورپول امشب بدون حضور تماشاگران میزبان رئال مادرید باشد.

لیورپول در این فصل به شدت افت کرده و نتوانسته در سطح دو فصل اخیرش ظاهر شود که خیلی ها دلیل اصلی این مسئله را مشکلات در بازیهای خانگی می دانند. در حقیقت سرخ ها روند وحشتناک شش شکست پیاپی در آنفیلد را داشته اند، افتاقی که در تاریخ این باشگاه بی سابقه است و البته تیم دیگری در لیگ های بزرگ چنین روند عجیبی را نداشته است.

از ۲۰ بازی خانگی لیورپول در این فصل فقط در سه تایشان نتیجه ای گرفته اند که باعث صعودشان مقابل رئال می شود و یکی هم باعث می شود که کار به وقت اضافه کشیده شود.

یورگن کلوپ از زمان شکست دور رفت مدام از روحیه آنفیلد می گوید اما امشب در کنار این استادیوم که در کنار اولدترافورد یکی از تاریخی ترین استادیوم های فوتبال انگلیس است، خبری از هواداران نیست. کرونا باعث شده تا امشب خبری از “یار دوازدهم” لیورپول  نباشد. در حقیقت سکویی که لقب “یار دوازدهم” را دارد، زمانی ۲۵ هزار نفر گنجایش داشت (امروز ۱۲ هزار صندلی دارد) و به حریفان تیم سرخپوش فشار می آورد.لیورپول تا زمان پیروزی اخیرش مقابل استون ویلا، در بازیهای خانگی در لیگ در آنفیلد برنده نشده بود و شش برد پیاپی را تجربه کرده بود.

لیورپول البته در سالهای اخیر سابقه کامبک های بزرگ را در خانه داشته است. بزرگترین نمونه اش بارسا بود که شکست سه بر صفر در دور رفت را با برد چهار بر صفر در دور برگشت عوض کردند یا در سال ۲۰۱۶ توانستند دورتموند را از لیگ اروپا حذف کنند آن هم در حالی که در فاصله نیم ساعت تا پایان با نتیجه سه بر یک عقب بودند و در نهایت با نتیجه چهار بر سه بازی را بردند. لیورپول تا قبل از بازی با استون ویلا هفت بازی خانگی در سال ۲۰۲۱ در آنفیلد داشت که حاصلش شش شکست و یک تساوی بود. درست است که لایپزیش را در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ شکست دادند اما آن بازی در مجارستان بود و نه در آنفیلد. در حقیقت بازی با استون ویلا اولین باری بود که انها در چهار ماه اخیر در خانه دو گل می زدند آن هم در حالی که در بازی امشب مقابل رئال حداقل به دو گل نیاز دارند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ