میاتوویچ:«رئال مادرید مدعی جدی فینال استانبول است»/ فردیناند:«وینیسیوس فوق ستاره آینده برزیل خواهد بود»

0

رئال مادرید نیوز : نظر اسطوره ها و بازیکنان سابق رئال مادرید را در مورد بازی مقابل لیورپول مرور می کنیم.

ایوان کمپو:”وینیسیوس عالی بود. دهان منتقدانش را می بندد و در هر بازی به عنوان بازیکن رشد می کند.”

سانتیاگو کانیزارس:” کروس هر لحظه بیشتر شبیه شوستر می شود. می تواند با پاس ۴۰-۵۰ متری توپ را پشت مدافعان بفرستد. هر دو در زمینه پاس و ارسالها دید خیلی خوبی داشته اند. وینیسیوس در چنین بازیهایی نیرو می گیرد. اگر بماند نقش مهمی در تیم خواهد داشت و اگر جدا شود به این مفهوم است که ارزش او بالا رفته است. ”

پدخا میاتوویچ:” نیمه اول بهترین بازی فصل رئال را دیدیم؟ بدون هیچ تردید.  از بازی لذت بردم و رئال واکنش نشان داد. ۳-۳-۴ سیستم مناسبی برای رئال مادرید است و زیدان باید آن را حفظ کند. کروس ویژگی های متفاوتی به تیم می دهد و تقریبا همه چیز دارد. این یک تیم جدی است و مدعی جدی حضور در فینال ترکیه است. آیا تیمی بهتر از رئال مادرید است؟ در حال حاضر نه.”

خورخه والدانو:” رئال مادرید بیش از  ۱۵ شوت به دروازه حریف داشت. تعداد گل می توانست بیشتر باشد. نتیجه ۳-۱ نتیجه راحتی به نظر می رسد. در نیمه دوم نتوانستند نمایش درخشان نیمه اول را تکرار کنند و کمی طول کشید که در جریان بازی قرار بگیرند. هر بار که به لوکاس مسئولیتی سپرده می شود، نمره بسیار بالایی می گیرد. کروس و مودریچ بازی خیلی خوبی داشتند. آنها مثل یک سرباز به وظایفشان عمل کردند و ستارگان بزرگی هستند. فشار برای بازی برگشت خیلی زیاد است. وینیسیوس ستاره بی چون و چرای بازی بود.”

فردیناند:”تجربه تیم ها در این مرحله از مسابقات خیلی مهم است. بازیکنانی نظیر کروس و مودریچ تجربه زیادی داشتند. بازیکنان رئال بیش از  صد بازی اروپایی داشته اند نه مثل لیورپول که برخی بازیکنانشان دو، سه بازی در این سطح داشته اند.از سویی خون جوانی نظیر وینیسیوس را داشتند که یکی از سوپراستارهای آینده فوتبال برزیل خواهد بود و خودش را در چمپیونزلیگ به همه نشان داد و ثابت کرد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ