به جا مانده از بازی برگشت با لیورپول: این رئال مادرید است

0

رئال مادرید نیوز : توماس رونکرو سردبیر آس در مورد بازی رئال مادرید و لیورپول نوشت.

تاریخی که شما ساختید
باز هم تکرار شد. بله، رئال مادرید با اقتدار به نیمه نهایی دیگری در چمپیونزلیگ رسید، برای نهمین بار در یازده سال اخیر. با چهار جام دریک دهه اخیر. اما این بار بدون کاپیتان، واران، کارواخال، هازارد، لوکاس وازکز و همچنین رونالدو و بیل  که دو ستاره اصلی در پیروزی در فینال کیف مقابل لیورپول بودند. زیدان باز هم معجزه را با دست خالی رقم زد. او یک اروگوئه ای ۲۲ ساله را که هرگز در پست دفاع راست بازی نکرده بود به خط دفاعی برد و خط دفاعی اش را با ناچوی ۳۱ ساله که در شروع فصل دفاع چهارم بود و میلیتائو، بازیکن ۲۳ ساله برزیلی چید که در ۹ روز اخیر سه نمایش درخشان مقابل لیورپول و بارسا داشتند. رئال مادرید دوباره در اروپا می درخشد. حالا تیم به دنبال چهاردهمین قهرمانی خود در جامی است که به قول مسی “بسیار شیک و بسیار خواستنی ” است. بازیکن آرژانتینی رویایش را دارد و دلش برای رئالی ها تنمگ شده است. رئالی ها چند وقتی است که آن را نبرده اند و برای فتح دوباره آماده می شوند. نگویید چمپیونزلیگ، بگویید رئال مادرید.

نه یک، بلکه دو
لیورپول یک تیم قدیمی در اروپا با شش قهرمانی است و مشخص است که اگر قرار باشد بمیرند، ایستاده می برند اما این بار دیدند که تفاوت رقابت با هوش یک استاد در این زمینه ها با این که فقط به نبوغ و جرقه های ناگهانی دل بدهی، چیست. بارسای مسی و لوئیز سوارز توسط همین رقیب چند سال پیش در هم کوبیده شد آن هم در حای که صلاح و فیرمینو نبودند. چهار گل خوردند. آرام باشید، رئال مادرید انتقام حریف قدیمی خود را گرفت. سرخ ها به دو گل نیاز داشتند تا صعود کنند اما حتی یک گل هم نزدند. موقعیت داشتند اما سه توپگیری بی نظیر کورتوا (بدون تردید بهترین دروازه بان دنیاست( و بی دقتی مانه، صلاح و خود فیمرینو باعث شد تا نتوانند به کامبک امیدوار داشته باشند. حتی یک لحظه هم امید برایان ایجاد نشد. رئال مادرید بدون ۷۵ درصد از خط دفاعی فیکس خود در فاز دفاعی یک صخره بود. تیمی منظم و متعهد که در آن همه نقش قطعه های یخ را در مقابل آتش واره های حریف داشتند. تیمی درخشان که شخصیت خود را با شنیدن سرود چمپیونزلیگ نشان می دهد. یک رئال مادرید اسطوره ای که با هیجان به تاریخچه اش افتخار می بخشد. رئالی ها باید به خودشان افتخار کنند.

دوگانه
چند ماه پیش در مورد رویاپردازی در مورد این اتفاق نوشتم اما حالا این یک واقعیت محض است، یک اتاق با دید روشن زیدان و ارتش منظمش. هشت بازی و هشت فینال تا لالیگا مانده است. باید نقشه فصل گذشته تکرار شود و از جام دفاع کنیم تا از شخصیتمان درون مرزهای خودمان دفاع کنیم. در اروپا نیز ۱۸۰ دقیقه تا فینال چمپیونزلیگ در استانبول فاصله داریم، شهری دلربا که لیاقت دیدن قهرمانی رئال را دارد. چلسی توخل سد ماقبل آخر است. با تواضع باید آبی ها را حذف کنیم که این اولین تقابل میان دو تیم در سطح اول فوتبال اروپاست. می توانیم پرچم رئال مادرید را برای یادگاری به موزه استمفوردبریج برویم. این رئال مادرید است.

توماس رونکرو

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ