ضرری ندارد؛ به مهدی عبدی در آسیا اعتماد کن!/ او کمتر از مغانلو و آل کثیر نیست

0

پرسپولیس نیوز – در روزی که پرسپولیس صاحب توپ و میدان بود، موقعیت‌های گلزنی زیادی را خلق کرد فقط با یک گل سید جلال حسینی مدافع پیش تاخته خودش توانست اولین پیروزی را در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دشت کند.

گل محمدی که حالا تیمش را بهتر از همیشه می‌شناسد و نفرات بیشتر و آماده تری را هم در اختیار دارد برای بازی با الوحده امارات ترکیب خوبی را به میدان فرستاد. تیم او از همان شروع بازی هجومی آغاز کرد و بارها و بارها با حرکات ترابی، عالیشاه و دیگران نظم دفاعی الوحده را بر هم زد.

در همان ۳۰ دقیقه اول بازی مشخص بود که برنده بازی قطعاً پرسپولیس است چرا که شاگردان یحیی کاملاً باانگیزه و آماده نشان دادند و اجازه هیچ کاری را به بازیکنان الوحده امارات ندادند. تیم اماراتی هم حرف خاصی برای ارائه نداشت اما فرصت سوزی شاگردان یحیی گل محمدی اجازه نداد این تیم تا دقیقه ۴۰ به گل برسد.

 پرسپولیس در این دیدار همه جور موقعیتی به دست آورد. از تک به تک شدن با دروازه بان حریف بگیرید تا دروازه خالی و ضربات ایستگاهی و خلاصه آن که بار دیگر مشخص شد مهاجمان پرسپولیس مشکل گلزنی دارند.

شهریار مغانلو گرچه یک بار با پاس زیبایش مهدی ترابی را به گلر حریف تک به تک کرد اما از آن اعتماد به نفس لازم برای زدن ضربات آخر برخوردار نیست. او به رغم جنب و جوش فراوان هنوز در قامت یک گلزن ششدانگ ظاهر نشده است.

عیسی آل کثیر هم که به نظر می رسید عجله زیادی برای زدن گل درآسیا دارد یک موقعیت صددرصد گلزنی را با خودخواهی و بی توجهی هدر داد تا ثابت شود با آن ستاره سال گذشته فاصله آشکاری دارد.

در این میان یحیی گل محمدی فرصت بازی به مهدی عبدی نداد. مهاجم جوانی که پدیده پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا بود.

این مهاجم جوان در نیمه نهایی و فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا موفق به گشودن دروازه تیم های النصر و اولسان شد اما در فصل جدید و اولین بازی پرسپولیس حتی یک دقیقه هم فرصت حضور در میدان پیدا نکرد.

سرمربی پرسپولیس می تواند در بازی با الریان قطر حداقل به عنوان یک بازیکن تعویضی از مهدی عبدی استفاده کند. این مهاجم چارچوب شناس در حال حاضر کمتر از شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر تازه برگشته از محرومیت نیست!

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ