چهار بازیکن کاستیا به لیست بازی مقابل ختافه اضافه شدند

0

رئال مادرید نیوز : زیدان بعد از بازی کاستیا و تالاورا چهار بازیکن آکادمی یعنی آریباس، بلانکو، پابلو رامون و میگل گوتیرز را در لیست بازی با ختافه قرار داد.

در حقیقت مصدومان پرشمار تیم بزرگسالان باعث شد تا زیدان مجبور شود این چهار نفر را در لیستش قرار بدهد و تعداد حاضران در لیست را به بیست (با احتساب سه دروازه بان) برساند.

هازارد، کارواخال، راموس ، لوکاس و مندی به علت مصدومیت، واران به علت ابتلا به کرونا و کاسمیرو و ناچو به علت محرومیت هشت غایب رئال مادرید مقابل ختافه هستند. البته چوست از کاستیا هم در لیست تیم بزرگسالان قرار گرفته بود.

اما بازی مقابل ختافه بسیار خطری است چرا که جدا از هشت غایب و حضور شش بازیکن آکادمی، بسیاری از بازیکنان حاضر در لیست هم پس از بازیهای پرفشار مقابل لیورپول و بارسا به شدت  خسته هستند. به طور مثال بنزما پس از ضربه خشن میلنر احساس درد دارد و کروس، مودریچ و وینیسیوس عملا بریده اند.

برای بازی با ختافه به نظر می رسد که اودریوزولا بالاخره در لیست قرار می گیرد چون زیدان گزینه دیگری ندارد ، میلیتائو در کنار چوست در خط دفاعی قرار خواهد گرفت و مارسلو هم در پست دفاع چپ بازی می کند.  فیکس شدن والورده و کروس در میانه زمین قطعی است و احتمالا ایسکو هم به خط هافبک اضافه می شود. از سویی احتمال حضور ماریانو به جای بنزما هم وجود دارد و رودریگو و آسنسیو می توانند در خط حمله قرار بگیرند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ