اعتراف سارق سابقه‌ دار

0

سردار “عزیزاله ملکی” برخورد قاطع با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه را موجب کاهش وقوع سرقت قلمداد کرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد.

وی در ادامه به وقوع چند فقره سرقت مختلف در سطح شهرستان “رودبار” و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی‌های علمی و تخصصی و جمع‌آوری آثار به جا مانده در صحنه‌های جرم با اشرافیت اطلاعاتی، هویت اصلی فردی که در این سرقت‌ها دست داشت را پیدا کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهم مورد نظر حین تردد به صورت پیاده در شهر “تنکابن” شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شد، افزود: متهم سابقه‌دار در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت منزل، ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی، ۳ فقره سرقت قطعات خودرو، احشام و کش‌رو زنی و ۳ فقره سرقت از معابر و اماکن عمومی و دولتی اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی از معرفی سارق ۳۹ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: سارق دستگیر شده تمامی سرقت‎ها را در شهر “رستم‌آباد” و بخش “رحمت‌آباد” انجام داده بود.

سردار ملکی با تاکید بر اینکه پلیس با برخورد قاطع با سارقان و تشدید اقدامات پیشگیرانه، محیط را برای فعالیت‌های مجرمانه ناامن می‌کند، عنوان داشت: آموزش و فرهنگ‌سازی با همراهی و همگامی مردم در حوزه امنیت اجتماعی، راهبردی مطمئن و اثربخش در پیشگیری از سرقت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان باید همواره هشدارهای پلیس را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و محدود شدن دایره فعالیت سارقان مورد توجه و استفاده قرار داده و هرگونه مورد مشکوک در این زمینه را نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#پلیس

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ