واکنش همسر والورده به احتمال محرومیت بازیکنان از تیم های ملی

0

رئال مادرید نیوز : مینا بونینو همسر فدریکو والورده که خبرنگار است هم به ماجرای سوپرلیگ و تنبیه احتمالی بازیکنان از حضور در بازیهای ملی واکنش نشان داد.

وی نوشته است:” به عنوان یک هوادار برایم عالی است که بازیکنان دیگر به بازیهای ملی نروند چون بازیهای دوستانه ناکارآمد برگزار می شوند و باعث مصدومیت بازیکنان می شوند. به عنوان خبرنگار این تصمیم برایم شگفت انگیز است چرا که جام جهانی بزرگ ترین نمایش فوتبال دنیاست. ۷۰ درصد بازیکنان در اروپا بازی می کنند. بدون حضور انها در بازیهای ملی، فوتبال می برد هر چند که می دانیم میلیون ها دلار جا به جا می شود و مصدومیت هایی ایجاد می شود و تنها چیزی که به دست می آید، دفاع از تیم ملی است. البته مطمئنم که توافق ایجاد خواهد شد تا بازیکنان به تیم های ملی بروند در غیر این صورت هیچ بعید نیست که بازیکنان به باشگاه هایی بورند که بتوانند در تیم های ملی بازی کنند. البته این نظر من است و ربطی به فدریکو ندارد. او همیشه هر تصمیمی که در دوران فوتبالش بگیرد مورد حمایت من است اما صفحه توئیتر من متعلق به تفکرات من است، نه شوهرم.”.

همسر فوتبالیستها همسر فدریکو والورده همسر بازیکنان رئال مادرید مینا بونینو کیست فدریکو والورده کیست ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ