تاریخ علیه رئال مادرید؛ تساوی ۱-۱ در دور رفت در خانه یعنی مرگ!

0

رئال مادرید نیوز : آمار تاریخی برای بازی مقابل چلسی به رئال مادرید برای رسیدن به فینال استانبول پشت می کند. در حقیقت از ۹۰۷ بازی رفت و برگشتی در تورنمنت های اروپایی که در بازی برگشت نتیجه ۱-۱ شده، فقط ۲۴۱ بار (۲۷ درصد) تیمی که بازی برگشت را در خارج از خانه داشته صعود کرده است. بهترین نتایج برای تیم مهمان در بازی برگشت، برد یک بر صفر (۴۹ بار) و برد دو بر یک (۴۶ بار) بوده اند. در ۴۹ بار نیز بازی برگشت هم با تساوی ۱-۱  تمام شده و در ۳۱ بار تیمی که در بازی برگشت میزبان بوده صعود کرده و ۱۸ بار مهمان.

اگ فقط به تاریخ خود رئال هم نگاه کنیم، نمی توانیم زیاد خوشبین باشیم. در حقیقت رئالی ها پنج بار در بازی رفت در خانه به تساوی ۱-۱ رسیده اند که فقط یک بار صعود کرده اند: یک هشتم نهایی مقابل منچستریونایتد در فصل ۱۳-۱۲ که رئال در اولدترافورد با نتیجه دو بر یک برنده شد. سه بار این نتیجه در نیمه نهایی تکرار شد که هر سه بار رئال مادرید حذف شد: باخت ۲-۰ در دور برگشت مقابل بایرن در فصل ۷۶-۱۹۷۵ ، تساوی بدون گل مقابل آیندهوون در دور برگشت در فصل ۸۸-۱۹۸۷ و شکست پنج بر صفر مقابل میلان در فصل ۸۹-۱۹۸۸ . دیگر باری که رئال در بازی رفت به تساوی ۱-۱ رسیده در یک چهارم نهایی فصل ۹۹-۱۹۹۸ بوده که رئال در بازی برگشت مقابل دینامو کیف با نتیجه دو بر صفر باخت و حذف شد.

رئال مادرید چهار بار دیگر هم در دور رفت در خانه به تساوی رسید که فقط یک بار صعود کرد : در یک چهارم نهایی مقابل منچستریونایتد در فصل ۰۰-۱۹۹۹ که در نهایت رئال مادرید هشتمین چمپیونزلیگش را برد. بازی رفت در برنابئو با تساوی بدون گل تمام شد و رئال در بازی برگشت با نتیجه سه بر دو پیروز شد. در یک هشتم نهایی فصل ۶۱-۱۹۶۰ نیز بازی رئال و بارسا در دور رفت با نتیجه ۲-۲ شد که رئال در دور برگشت با نتیجه دو بر یک باخت. در فصل ۶۳-۱۹۶۲ نیز بازی رفت با اندرلخت با تساوی ۳-۳ تمام شد و رئال مادرید در بازی برگشت با نتیجه یک بر صفر باخت. در فصل ۷۷-۱۹۷۶ نیز بازی رفت رئال و بروژ با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد که رئال در بازی برگشت با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

از سویی چلسی تا کنون شش بار در بازی رفت در خانه حریفان به تساوی ۱-۱ رسیده که فقط یک بار حذف شده است : در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ ۱۵-۲۰۱۴ که مقابل پی اس جی به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. البته دو سال پیش در شرایطی مشابه، کار به ضربات پنالتی در مقابل آینتراخت فرانکفورت پیروز شد و صعود کردند. در چهار بار دیگر در خانه مساوی ۰-۰ گرفتند و صعود کردند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ