وام ۴۰ میلیونی به طرح‌های برتر مد و لباس اعطا می‌شود

0

عضو هیأت مدیره بنیاد ملی مد و لباس گفت: به منظور کاربردی کردن طرح‌های برتر در حوزه مد و لباس، بنیاد ملی مد و لباس تصمیم گرفت با همکاری یکی از بانک‌ها وام و تسهیلات حمایتی تا سقف ۴۰ میلیون تومان به این افراد داده شود.

 حمید قبادی در این باره افزود: به‌دنبال برنامه‌ریزی‌هایی که برای کاربردی کردن طرح‌های برتر در حوزه مد و لباس صورت گرفته است تصمیم گرفته شد از تولیدکنندگانی که اقدام به تولید این لباس‌ها می‌کنند حمایت‌هایی صورت گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس طرح‌های توجیهی که طراحان ارائه می‌کنند و کارشناسی آن، توسط بنیاد ملی مد و لباس این افراد به بانک عامل معرفی و تسهیلات ویژه‌ای به آن ها اعطا می‌شود.

عضو هیأت مدیره بنیاد ملی مد و لباس افزود: طبیعی است که ساز و کار دریافت وام به عهده بانک عامل است اما شناسایی و معرفی و تأیید کسانی‌که بر اساس موازین طراحی مد و لباس‌های ایرانی و اسلامی فعالیت می‌کنند بر عهده بنیاد ملی مد و لباس است که این کار صورت گرفته و هم اکنون در خواست‌هایی نیز به بنیاد رسیده است و کار اعطای وام و تسهیلات حمایتی حالت اجرایی به خود گرفته است و تعدادی از آنها نیز به بانک معرفی شده‌اند.

قبادی تصریح کرد: در گام اول سقف تسهیلات حمایتی ۴۰ میلیون تومان است و اخذ وثیقه و ضامن نیز در دستور کار بانک‌ها است که حتما با تولیدکنندگان همکاری می‌شود.

وی تأکید کرد: تسهیلات حمایتی و اعطای وام تنها برای تولیدکنندگان آثار برگزیده سال‌های گذشته است و فعلا محدودیتی برای پرداخت‌ها وجود ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ