آینده ای سفید در انتظار آنتونیو بلانکو

0

رئال مادرید نیوز : نسل طلایی آکادمی رئال مادرید که قهرمان چمپیونزلیگ جوانان شد، کم کم محصولاتش را در اختیار تیم بزرگسالان رئال مادرید قرار می دهد. آریباس در این فصل پررنگ ترین بازیکن آکادمی رئال مادرید بوده اما در مقابل کادیز، آنتونیو بلانکو فیکس شد و میگل گوتیرز هم به عنوان یار ذخیره وارد زمین شد.

بلانکو (که در اسپانیایی فامیلی اش به معنی “سفید” است یعنی رنگ پیراهن رئال مادرید) هافبکی ۲۰ ساله اهل منطقه کوردوبا است. او در کاستیای رائول همان نقشی را دارد که کروس در تیم زیدان دارد. این بازیکن که اتفاقا مثل تونی، بلوند است، در مقابل کادیز ۵۴ پاس داد که ۹۱.۵ درصد پاسهایش به مقصد رسید. بازیکن کوردوبایی فقط پنج پاس اشتباه داد. او فقط شش توپ لو داد (میانگین توپ لو دادن توسط کروس یازده تا در هر بازی است) و بدین ترتیب آنتونیو با وجود این که برای اولین بار در تیم بزرگسالان رئال حضور پیدا کرد اما به شدت  عملکرد پخته ای داشت.

البته بلانکو اولین بازیش در رئال را در حضور ۳۱ دقیقه ای مقابل ختافه داشت آن هم در حالی که ۲۷ ساعت قبلش در پیراهن کاستیا به مصاف تالاورا رفته بود. بلانکو از تابستان زیر ذره بین زیدان بود و بالاخره مصدومیت های اخیر به او فرصت داد تا خودی نشان بدهد. بلانکو سه سال است که مورد توجه استعدادیابان رئال است اما باشگاه رویش حساب می کند و تا ۲۰۲۳ با رئال مادرید قرارداد دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ