اگر مهدوی ‌کیا تخلف کرده باید تبعات آن را بپذیرد/ مهدی شاید از جزئیات ماجرا خبر ندارد

0

ساتین نیوز-  خداداد عزیزی همچنان یکی از چهره‌های محبوب فوتبال ایران است که یکی از دلایلش صراحت لهجه او بوده است. خداداد با اشاره به دیدارهای رئیس جدید فدراسیون فوتبال با وزیر امور خارجه و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: الان کمی زود است بخواهم درباره رئیس جدید فدراسیون فوتبال نظرم را بگویم چون برای شناخت توانایی‌ها و اهداف تیم جدیدی که در فدراسیون فوتبال مستقر شده‌اند زمان لازم است تا بتوان آنها را شایسته یا ضعیف دانست.

وی اضافه کرد: در فوتبال هر چقدر هم زرنگ باشید بعد از چند ماه واقعیت ماجرا مشخص می شود شاید شما در یک شغل دیگر یا در یک بیزینس به شرکت یا به فردی چک بدهید و دو سال هم اتفاقی نیفتد اما در فوتبال این چنین نیست و هر چقدر هم در کار سیاه بازی و نمایش متبحر باشید دستتان رو می‌شود.

خداد عزیزی افزود: امیدوارم دیدارهای رئیس فدراسیون فوتبال با محمد جواد ظریف و نوبخت به درد فوتبال ما بخورد و ای کاش خود رئیس فدراسیون در مصاحبه‌هایش می‌گفت خروجی جلساتش با دولتمردان چه بوده است و کدام یک از مشکلات و معضلات فوتبال کشور را کاهش داده است.

بازیکن سال ۱۹۹۶ آسیا در خصوص عملکرد نمایندگان ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی‌های دو تیم پرسپولیس و استقلال را تماشا کرده‌ام. این دو تیم شروع خوبی داشتند استقلال برابر تیم الاهلی و الشرطه عملکرد خیلی خوبی داشت اما برابر الدحیل پر اشتباه بود اگر هوشیار باشد می‌تواند در بازی برگشت این تیم قطری را شکست دهد. بازی‌های تراکتور و فولاد را ندیدم اما تا اینجای کار عملکرد آنها  هم بد نبوده است. راهیابی چهار نماینده فوتبال کشورمان به مرحله بالاتر به سود کشورمان خواهد بود.

وی درباره تیم ملی نیز گفت: تا چشم به هم بزنیم بازی‌های مهم و سخت تیم ملی شروع می شوند. اعتقاد دارم بازی با عراق برای ما سخت و بسیار مهم خواهد بود و مربیان تیم ملی باید از تمام روزهایی که تا شروع مسابقات مانده برای برنامه ریزی نهایت استفاده را ببرند.

خداداد عزیزی در خصوص محکومیت آکادمی مهدوی کیا و تبعاتی که گریبانگیر این فوتبالی شاخص شده است به ساتین نیوز گفت: در بعد فنی فوتبال تخلف جرم است و مستحق برخورد، اما اگر روزی من خداداد عزیزی، علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و سایر دوستانی که اصرار به فوتبال پاک داریم مرتکب تخلف شویم مستحق برخورد شدیدتر هستیم. اگر مهدوی کیا که تا چند ماه قبل جزء گزینه‌های کار در فدراسیون فوتبال بود و شعار فوتبال پاک هم داده می‌شد و اتفاقاً خود من طرفدار آنها بودم و دوست داشتم امثال علی کریمی و مهدوی کیا به فدراسیون فوتبال وارد شوند تخلف کرده باید تبعات آن را بپذیرد.

وی تاکید کرد: خوشحال شدم که دیدم هیئت فوتبال استان تهران تخلف به وجود آمده را لاپوشانی نکرده است و قرار است باز هم بررسی شود که اگر تخلفی نشده رای برگردد. ضمن اینکه من می دانم مهدوی‌کیا اکثر ماه‌های سال را در ایران نیست و شاید از جزئیات ماجرا خبر ندارد پس نباید او را مقصر دانست. مربی در تیم‌های پایه‌ای به شناسنامه بازیکن نگاه می‌کند و اگر از نظر فنی خوشش بیاید بازیکن را انتخاب می کند اما داریم افرادی که با شناسنامه دیگران وارد تیم‌های پایه‌ای می‌شوند. اینجا مربی که مسئول صدور شناسنامه نبوده ولی به نظرم می‌توان از روی فیزیک و چهره بازیکن حدس زد که حدوداً چند سال دارد.

خداداد عزیزی در ادامه گفت: خود من الان به نوعی دارم در برنامه ستاره ساز کار پایه‌ای در فوتبال انجام می‌دهم. برای همین برنامه هم زمینه برای تخلف می‌تواند به وجود بیاید اما خب ما را دیگر همه می‌شناسند و بابت این مسائل سمت ما نمی‌آیند. من اگر بخواهم روی احساس یا سلیقه شخصی یا هر چیز دیگری یک نوجوان کم استعداد یا کم توان وارد برنامه کنم حق یک نوجوان شایسته دیگر ضایع شده است و هیچ کار بدی در این دنیا بدون جواب نمی‌ماند. به نظرم در هر شغلی و به خصوص حالا که تخصص من در فوتبال است همه باید نگران چوب خدا باشیم.

مهدی مهدوی کیا الان کجاست حاشیه های فوتبال امروز بیوگرافی مهدی مهدوی کیا بیوگرافی خداداد عزیزی اینستاگرام خداداد عزیزی اخبار سلبریتی ها آکادمی مهدی مهدوی کیا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ